Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη κατερινα | 3 Μαΐου 2020, 13:20
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ως μαθήτρια της Β'Λυκείου και κατανοώντας το άγχος και την ψυχολογική πίεση και των μαθητών της Γ'Λυκείου, θα ήθελα να εκφράσω την άποψη μου η οποία συνοψίζεται ως εξής: Πού αποσκοπούν οι συνεχείς τροποποιήσεις και ποιος στόχος τίθεται με την αδιάκοπη αναβάθμιση αυτών; Προσωπικά πιστεύω πως οι συνεχείς αυτές αλλαγές όχι μόνο δεν προωθούν ένα καλό εκπαιδευτικό σύστημα, αλλά αντιθέτως δημιουργούν ένα "χάος" στο μυαλό τον μαθητών οι οποίοι καλούνται να προσαρμοστούν κάθε φορά σε καινούρια συστήματα εξέτασης και βαθμολόγησης. Επιπλέον, θεωρώ πως η επανεμφάνιση παλαιότερων συστημάτων (όπως η ύπαρξη συντελεστών βαρύτητας) και η συνεχής μετάβαση από το παλιό στο καινούριο και αντίστροφα, θα εντείνει τον αποπροσανατολισμό των μαθητών και θα αυξήσει το άγχος τους στην προσπάθεια να καλύψουν την ύλη και ταυτόχρονα να προσαρμοστούν στο τροποποιημένο εξεταστικό περιβάλλον. Τέλος, η γνώμη μου για την καθιέρωση των λατινικών αντί της κοινωνιολογίας είναι μια αφελής πράξη, καθώς η κοινωνιολογία είναι ο καθρέφτης της κοινωνικής πραγματικότητας, γεγονός που καθιστά το μάθημα πολύ σημαντικό. Επίσης, θεωρώ άσκοπη την συγχώνευση 2ου και 3ου πεδίου, καθώς δεν υπάρχει καμία πρακτική διαφορά σε σχέση με το ήδη υπάρχον σύστημα.