Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΓΕΩΡΓΙΑ | 3 Μαΐου 2020, 13:42
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η επαναφορά του μαθήματος των Λατινικών στο Γενικό Λύκειο αποτελεί βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση. Η επαφή με τη γνώση του ελληνορωμαϊκού πολιτισμού είναι κομβικής σημασίας για τους αποφοίτους των ελληνικών σχολείων οι οποίοι αποτελούν μελλοντικούς πολίτες της Ευρώπης. Τα Λατινικά δεν ομιλούνται αλλά είναι μια γλώσσα ζωντανή, είναι η μόνη γλώσσα που μας συνδέει με τον δυτικό κόσμο. Το γεγονός πως ο αρχαίος ελληνικός πολιτισμός και ο ρωμαϊκός πολιτισμός είναι άρρηκτα συνδεδεμένοι είναι μια απόδειξη της παραπάνω θέσης μας. Οι παρακαταθήκες και των δύο πολιτισμών επιβεβαιώνουν ξεκάθαρα πως τα κείμενα, οι τέχνες, τα ήθη και οι παραδόσεις συμπληρώνουν ο ένας τον άλλον. Δεν κρίνω απαραίτητη την εξέταση της κοινωνιολογίας σε πανελλαδικό επίπεδο. Η βασική θεματολογία της υπερκαλύπτεται από άλλα μαθήματα που εξετάζονται πανελλαδικώς, όπως για παράδειγμα η Έκθεση και η Ιστορία όπως και από το μάθημα της Πολιτικής Παιδείας σε Γυμνάσιο και σε Α και Β Λυκείου. Η κοινωνιολογία μπορεί να επιστρέψει στη θέση που είχε ως μάθημα Γενικής Παιδείας στο Λύκειο λειτουργώντας μάλιστα επικουρικά στην Έκθεση. Σας ευχαριστώ. Γεωργία