Σχόλιο στα σχόλια:
Σε όλες τις διαβουλεύσεις το τυπικό(μέσο) μέγεθος ενός σχολίου είναι 5 έως 15 γραμμές. Ειδικά στις διαβουλεύσεις που έχουν σχέση με το Δημόσιο ή σχολιάζουν Δημόσιοι Φορείς, το μέσο μέγεθος σχολίου είναι ΠΑΝΩ ΑΠΟ 30 ΓΡΑΜΜΕΣ.
Αυτό υποδεικνύει δύο πράγματα:
1. Οι εμπλεκόμενοι με το δημόσιο ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΤΑΤΟΙ ΣΤΟΝ ΠΛΑΤΥΑΣΜΟ. Αυτό γιατί ποτέ κανένας δεν τους περιόρισε. Προσωπικά, όταν βλέπω υπερμεγέθη σχόλια προκαταβάλλομαι αρνητικά για την ποιότητα τους.
2. Οι εμπλεκόμενοι με το δημόσιο σχολιάζουν περισσότερα του ενός θέματα εντός ΕΝΟΣ ΣΧΟΛΙΟΥ. Αυτό εμποδίζει την υπερψήφιση ή καταψήφιση τους, καθώς δεν μπορείς να καταψηφίσεις μια παράγραφο και να υπερψηφίσεις μία άλλη. Αυτό γιατί έχουν ελάχιστη εμπειρία στην γραπτή μετάδοση των θέσεων τους (αλλά είναι ικανότατοι στο ΜΟΝΟΛΟΓΟ)
Εδώ μας έφτασαν οι διάφορες πολιτικές της παιδείας. Ακαδημαϊκοί που πλατυάζουν και μονολογούν. Η λύση εδώ είναι απλή:
1. Λογοδοσία στον προϊστάμενο τους κ.ο.κ. μέχρι το Υπουργείο για σωστή διεξαγωγή των καθηκόντων τους (και να ΠΕΦΤΟΥΝ ΚΕΦΑΛΙΑ). (Έτσι μόνο θα μάθουν να λακωνίζουν, σε ανταγωνιστικό περιβάλλον)
2. Οικονομικά κίνητρα για συνεργασία μεταξύ τους και με τον ιδιωτικό τομέα για επιπλέον πόρους καθώς τα λεφτά του δημοσίου θα είναι πενιχρά (πολιτική α-λα ΔΝΤ).
Σχόλιο στα σχόλια: Σε όλες τις διαβουλεύσεις το τυπικό(μέσο) μέγεθος ενός σχολίου είναι 5 έως 15 γραμμές. Ειδικά στις διαβουλεύσεις που έχουν σχέση με το Δημόσιο ή σχολιάζουν Δημόσιοι Φορείς, το μέσο μέγεθος σχολίου είναι ΠΑΝΩ ΑΠΟ 30 ΓΡΑΜΜΕΣ. Αυτό υποδεικνύει δύο πράγματα: 1. Οι εμπλεκόμενοι με το δημόσιο ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΤΑΤΟΙ ΣΤΟΝ ΠΛΑΤΥΑΣΜΟ. Αυτό γιατί ποτέ κανένας δεν τους περιόρισε. Προσωπικά, όταν βλέπω υπερμεγέθη σχόλια προκαταβάλλομαι αρνητικά για την ποιότητα τους. 2. Οι εμπλεκόμενοι με το δημόσιο σχολιάζουν περισσότερα του ενός θέματα εντός ΕΝΟΣ ΣΧΟΛΙΟΥ. Αυτό εμποδίζει την υπερψήφιση ή καταψήφιση τους, καθώς δεν μπορείς να καταψηφίσεις μια παράγραφο και να υπερψηφίσεις μία άλλη. Αυτό γιατί έχουν ελάχιστη εμπειρία στην γραπτή μετάδοση των θέσεων τους (αλλά είναι ικανότατοι στο ΜΟΝΟΛΟΓΟ) Εδώ μας έφτασαν οι διάφορες πολιτικές της παιδείας. Ακαδημαϊκοί που πλατυάζουν και μονολογούν. Η λύση εδώ είναι απλή: 1. Λογοδοσία στον προϊστάμενο τους κ.ο.κ. μέχρι το Υπουργείο για σωστή διεξαγωγή των καθηκόντων τους (και να ΠΕΦΤΟΥΝ ΚΕΦΑΛΙΑ). (Έτσι μόνο θα μάθουν να λακωνίζουν, σε ανταγωνιστικό περιβάλλον) 2. Οικονομικά κίνητρα για συνεργασία μεταξύ τους και με τον ιδιωτικό τομέα για επιπλέον πόρους καθώς τα λεφτά του δημοσίου θα είναι πενιχρά (πολιτική α-λα ΔΝΤ).