Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Πανελλήνιο Σωματείο Ατόμων με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής Υπερκινητικότητας | 3 Μαΐου 2020, 13:58
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η δεύτερη ξένη γλώσσα έχει ήδη επισημανθεί ως ιδιαίτερα δύσκολη για τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες συμπεριλαμβανομένων και των μαθητών με ΔΕΠ-Υ. Προτείνουμε να μην κάνουν δεύτερη ξένη γλώσσα στην Ε’ και ΣΤ’ και οι ώρες αυτές να αφιερώνονται σε STEM ή Ρομποτική, που είναι κατάλληλη για παιδιά με ΔΕΠ-Υ.