Χριστος Ανεστη!Διαφωνω καθετα με τη θεσμοθετηση της σεξουαλικης διπαιδαγωγησης στο εκπαιδευτικο στιβο και δη στο πλασιο των νηπειαγωγιων στα οποια τα παιδια δυανυουν μια πολυ ευαισθητη και τρυφερη περιοδο,κατα τα τεκμαιρομενα πορισματα ειδικων και ψυχολογων, κατα την οποια οποιοδηποτε ερεθισμα μπορει να αποβει καθοριστικο και καταστρεπτικο για τη διαμορφωση της μετεπειτα πορειας τους προς την ενηλικιωση.Αλλωστε ας μην λησμονουμε οτι η παρουσα πρωτοβουλια καταστρατηγει το θεμελιωδους σημασιας αρθρο 16 πρ 2 του Συνταγματος μας το οποιο αποβλεπει στην ηθικη πνευματικη,επαγγελματικη και φυσικη αγωγη των Ελληνων πολιτων!Συναγεται εξ αυτου οτι πουθενα δεν αναφερεται η σεξουαλιγη αγωγη να εντασσεται στους απωτερους σκοπους της εκπαιδευσης.Εκτος αυτου με τη συγκεκριμενη αρμοδιοτητα είναι επιφορτισμενοι οι γονεις στο πλαισιο της γινικης μεριμας και επιμελειας.Αυτοι καθιστανται οι πλεον καταλληλοι για να μεταλαμπευσουν τις γνωσεις σχετικα με το συγκεκριμενο ζητημα με τροπο που να μην επιφερει τραυματισμο της αθωοτητας και της παιδικης ψυχολογιας και στο χρονικο σημειο που αυτοι κρινουν.αυτοι γνωριζουν καλυτερα απο τον καθενα αθεατες πτυχες ,για τους αλλους,της προσωπικοτητας των ιδιων τους των παιδιων και συνεπως δυνανται με τρυφεροτητα και οικειοτητα να προσεγγισουν ορθως τα εν λογω θεματα.Τέλος δε θα πρεπει να παραβλεπεται το γεγονος οτι το καθε παιδι συνιντα μια αυθυπαρκτη με αυτενεργεια προσωπικοτητα μοναδικη ξεχωριστη που δεν συγκρινεται με καμια αλλη!Ο καθε ανθρωπος έχει διαφορετικους ρυθμους στην προσληψη γνωσεων και ερεθισματων και για αυτο το λογο θεωρω οτι για το πολυ ευαισθητο και προσωπικο ζητημα της σεξουαλικης αυτοδιαθεσης πρεπει να υφισταται εξατομεικευμενη προσεγγιση που να εφαπτεται με τις ιδαιτεροτητες της καθε παιδικης ψυχης!Δεν είναι δυναντον να παραγνωριστει το αυτεξουσιο του καθε μαθητη ιδιως σε αυτο το κομματι και να προτεινεται με τροπο ενιαιο η εξερευνηση της σεξουαλικοτητας.
Χριστος Ανεστη!Διαφωνω καθετα με τη θεσμοθετηση της σεξουαλικης διπαιδαγωγησης στο εκπαιδευτικο στιβο και δη στο πλασιο των νηπειαγωγιων στα οποια τα παιδια δυανυουν μια πολυ ευαισθητη και τρυφερη περιοδο,κατα τα τεκμαιρομενα πορισματα ειδικων και ψυχολογων, κατα την οποια οποιοδηποτε ερεθισμα μπορει να αποβει καθοριστικο και καταστρεπτικο για τη διαμορφωση της μετεπειτα πορειας τους προς την ενηλικιωση.Αλλωστε ας μην λησμονουμε οτι η παρουσα πρωτοβουλια καταστρατηγει το θεμελιωδους σημασιας αρθρο 16 πρ 2 του Συνταγματος μας το οποιο αποβλεπει στην ηθικη πνευματικη,επαγγελματικη και φυσικη αγωγη των Ελληνων πολιτων!Συναγεται εξ αυτου οτι πουθενα δεν αναφερεται η σεξουαλιγη αγωγη να εντασσεται στους απωτερους σκοπους της εκπαιδευσης.Εκτος αυτου με τη συγκεκριμενη αρμοδιοτητα είναι επιφορτισμενοι οι γονεις στο πλαισιο της γινικης μεριμας και επιμελειας.Αυτοι καθιστανται οι πλεον καταλληλοι για να μεταλαμπευσουν τις γνωσεις σχετικα με το συγκεκριμενο ζητημα με τροπο που να μην επιφερει τραυματισμο της αθωοτητας και της παιδικης ψυχολογιας και στο χρονικο σημειο που αυτοι κρινουν.αυτοι γνωριζουν καλυτερα απο τον καθενα αθεατες πτυχες ,για τους αλλους,της προσωπικοτητας των ιδιων τους των παιδιων και συνεπως δυνανται με τρυφεροτητα και οικειοτητα να προσεγγισουν ορθως τα εν λογω θεματα.Τέλος δε θα πρεπει να παραβλεπεται το γεγονος οτι το καθε παιδι συνιντα μια αυθυπαρκτη με αυτενεργεια προσωπικοτητα μοναδικη ξεχωριστη που δεν συγκρινεται με καμια αλλη!Ο καθε ανθρωπος έχει διαφορετικους ρυθμους στην προσληψη γνωσεων και ερεθισματων και για αυτο το λογο θεωρω οτι για το πολυ ευαισθητο και προσωπικο ζητημα της σεξουαλικης αυτοδιαθεσης πρεπει να υφισταται εξατομεικευμενη προσεγγιση που να εφαπτεται με τις ιδαιτεροτητες της καθε παιδικης ψυχης!Δεν είναι δυναντον να παραγνωριστει το αυτεξουσιο του καθε μαθητη ιδιως σε αυτο το κομματι και να προτεινεται με τροπο ενιαιο η εξερευνηση της σεξουαλικοτητας.