Ως εκπαιδευτικός με πολυετή εμπειρία θεωρώ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ και ΔΙΑΦΩΝΩ με την εισαγωγή στη πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης παρακάμπτοντας μάλιστα τον ρόλο του γονέα ο οποίος γνωρίζει την ψυχοσύνθεση του παιδιού του και την ιδιαίτερη μεταχείριση που χρειάζεται. Η άκαιρη ενασχόληση των ανήλικων παιδιών με την σεξουαλικότητα όχι μόνο διαταράσσει τη ψυχική και πνευματική τους υγεία και ηρεμία αλλά παράλληλα εξάπτει την περιέργειά τους με αποτέλεσμα η ενασχόλησή τους με τέτοια θέματα να αποτελεί ουσιαστικά τροχοπέδη στην πρόοδο και την απόδοση των μαθητών στα μαθήματα του σχολείου και εν τέλει στη μελλοντική τους επαγγελματική αποκατάσταση.
Ως εκπαιδευτικός με πολυετή εμπειρία θεωρώ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ και ΔΙΑΦΩΝΩ με την εισαγωγή στη πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης παρακάμπτοντας μάλιστα τον ρόλο του γονέα ο οποίος γνωρίζει την ψυχοσύνθεση του παιδιού του και την ιδιαίτερη μεταχείριση που χρειάζεται. Η άκαιρη ενασχόληση των ανήλικων παιδιών με την σεξουαλικότητα όχι μόνο διαταράσσει τη ψυχική και πνευματική τους υγεία και ηρεμία αλλά παράλληλα εξάπτει την περιέργειά τους με αποτέλεσμα η ενασχόλησή τους με τέτοια θέματα να αποτελεί ουσιαστικά τροχοπέδη στην πρόοδο και την απόδοση των μαθητών στα μαθήματα του σχολείου και εν τέλει στη μελλοντική τους επαγγελματική αποκατάσταση.