Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Έλενα | 3 Μαΐου 2020, 14:56
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μου φαίνεται αδιανόητο το γεγονός ότι πρόκειται να αποσυρθεί το μοναδικό ίσως μάθημα στην θεωρητική κατεύθυνση που απαιτεί κριτική σκέψη και να αντικατασταθεί από ένα μάθημα που εδώ και τόσα χρόνια οι μαθητές είναι υποχρεωμένοι να αποστηθίζουν κείμενα στα Λατινικά χωρίς κανένα νόημα όπως και την γραμματική και συντακτική αναγνώριση της κάθε λέξης. Ως πρωτοετής φοιτήτρια μου φαίνεται αδιανόητο ότι από του χρόνου οι υποψήφιοι φοιτητές της 1ης κατεύθυνσης θα κρίνονται πάλι στην παραμικρή λεπτομέρεια ,όπως κρίθηκα εγώ. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι αν κάποιος δεν γνωρίζει τι είπε ο Μάνιος Κούριος Δεντάτος στους απεσταλμένους των Σαμνιτών θα "χάσει" την θέση στην σχολή που επιθυμεί να μπει από κάποιον που έχει παπαγαλίσει την κάθε λέξη αυτού του κειμένου. Αντίθετα, το μάθημα της κοινωνιολογίας απαιτεί κριτική σκέψη και το θεωρώ πιο λογικό και αξιοκρατικό να κρίνεται κάποιος με γνώμονα την κριτική του σκέψη και όχι την ικανότητα του να παπαγαλίζει