Θὰ ἤθελα νὰ ἐκφράσω τὴ διαφωνία μου σχετικὰ μὲ τὴ σεξουαλικὴ διαπαιδαγώγηση ποὺ ὑπονοεῖται στὸ παρὸν ἄρθρο (1) γιὰ λόγους κατ᾿ ἐμε προφανεῖς: 1. Ἡ ἡλικία τῶν παιδαγωγουμένων (μάλιστα στὸ νηπιαγωγεῖο καὶ τὸ δημοτικό) εἶναι πολὺ ἀνώριμη γιὰ κάτι τέτοιο. 2. Τὸ ζήτημα εἶναι πολὺ λεπτό, ὁ καθένας τὸ βιώνει διαφορετικὰ καὶ γι᾿ αὐτὸ εἶναι πρόσφορη μόνο ἡ κατ᾿ ἄτομο ἀγωγή. 3. Ἡ κάθε οἰκογένεια ἔχει τὸ δικαίωμα νὰ δίνει τὴ δική της ἀγωγὴ στὰ παιδιά της. Ὑπάρχουν ὅμως διαμετρικὰ ἀντίθετες τοποθετήσεις, τὶς ὁποῖες δὲν μπορεῖ νὰ καλύψει τὸ σχολεῖο. γιὰ ὅλα αὐτὰ θεωρῶ τὴν ἔστω καὶ πιλοτικὴ ἐφαρμογὴ μιᾶς τ[ετοιας πρότασης τελείως ἀντιπαδαγωγική, ἀψυχολόγητη καί, εἰδικὰ γιὰ τὶς τρυφερὲς καὶ ἀθῶες ψυχὲς τῶν παιδιῶν μας καταστροφική.
Θὰ ἤθελα νὰ ἐκφράσω τὴ διαφωνία μου σχετικὰ μὲ τὴ σεξουαλικὴ διαπαιδαγώγηση ποὺ ὑπονοεῖται στὸ παρὸν ἄρθρο (1) γιὰ λόγους κατ᾿ ἐμε προφανεῖς: 1. Ἡ ἡλικία τῶν παιδαγωγουμένων (μάλιστα στὸ νηπιαγωγεῖο καὶ τὸ δημοτικό) εἶναι πολὺ ἀνώριμη γιὰ κάτι τέτοιο. 2. Τὸ ζήτημα εἶναι πολὺ λεπτό, ὁ καθένας τὸ βιώνει διαφορετικὰ καὶ γι᾿ αὐτὸ εἶναι πρόσφορη μόνο ἡ κατ᾿ ἄτομο ἀγωγή. 3. Ἡ κάθε οἰκογένεια ἔχει τὸ δικαίωμα νὰ δίνει τὴ δική της ἀγωγὴ στὰ παιδιά της. Ὑπάρχουν ὅμως διαμετρικὰ ἀντίθετες τοποθετήσεις, τὶς ὁποῖες δὲν μπορεῖ νὰ καλύψει τὸ σχολεῖο. γιὰ ὅλα αὐτὰ θεωρῶ τὴν ἔστω καὶ πιλοτικὴ ἐφαρμογὴ μιᾶς τ[ετοιας πρότασης τελείως ἀντιπαδαγωγική, ἀψυχολόγητη καί, εἰδικὰ γιὰ τὶς τρυφερὲς καὶ ἀθῶες ψυχὲς τῶν παιδιῶν μας καταστροφική.