Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Σοφία | 3 Μαΐου 2020, 14:38
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Εάν επιθημούμε ως χώρα να είμαστε ανταγωνιστικοί & να ακολουθούμε την πρόοδο & την εξέλιξη που συντελείται παγκοσμίως, το μάθημα των Λατινικών κρίνεται απαραίτητο. Η σημαντικότητα των κλασσικών γραμμάτων στην εκπαίδευση έχει πολλάκις αποδειχθεί & δεν είναι καθόλου τυχαία η πρόοδος (σε όλους τούς τομείς) των χωρών που βασίζουν την εκπαίδευσή τους σε αυτά. Την στιγμή που σε Ευρώπη & Αμερική διδάσκονται Αρχαία & Λατινικά, είναι έγκλημα να τα καταργούμε εμείς στην Ελλάδα, η οποία ανέκαθεν υπήρξε κοιτίδα πολιτισμού. Το γεγονός ότι κάποιες φορές το συγκεκριμένο μάθημα δεν διδάσκεται με σωστό τρόπο, δεν αποτελεί επιχείρημα για την κατάργησή του. Αντιθέτως, θα έπρεπε να πυροδοτεί την έναρξη σημαντικών αλλαγών στην οργάνωση τού αναλυτικού προγράμματος σπουδών & των στόχων τού μαθήματος, καθώς & στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Κλείνοντας, θα ήθελα να προσθέσω ότι για τους μαθητές που επιθυμούν να εισαχθούν & να σπουδάσουν σε πανεπιστημιακά τμήματα (εντός & εκτός Ελλάδος) με φιλολογικό αντικείμενο, η κάποια γνώση λατινικών είναι προαπαιτούμενη, καθώς τα αντίστοιχα πανεπιστημιακά μαθήματα είναι απαιτητικά.