Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Μαρία Απ | 3 Μαΐου 2020, 14:50
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το μάθημα της Κοινωνιολογίας παρέχει τα κατάλληλα εργαλεία στους μαθητές για να μπορέσουν να αντιληφθούν και να κατανοήσουν την πολυσύνθετη κοινωνική πραγματικότητα, τον διαρκώς μεταβαλλόμενο κόσμο, να προβλημαιστούν με όσα συμβαίνουν γύρω τους. Τους δίνει τα εφόδια για τη διαμόρφωση της προσωπικότητας τους, εξηγεί τη σπουδαιότητα της διαδικασίας της κοινωνικοποίησης του ατόμου. Μελετά φαινόμενα όπως η μετανάστευση,ο ρατσισμός και ο εθνικισμός, αναδεικνύει τα αίτια, τις συνέπειες αλλά και τρόπους αντιμετώπισής τους. Διερευνά κοινωνικά φαινόμενα όπως η ανισότητα, η φτώχεια, η ανεργία, ο κοινωνικός αποκλεισμός, η αποκλίνουσα συμπεριφορά, η παραβατικότητα, η εγκληματικότητα. Παρέχει βασικές έννοιες για τις κοινωνικές, πολιτικές και νομικές σχολές. Η κάθε επιστήμη στην τριτοβάθμια εκπαίδευση πρέπει να έχει το γνωστικό της αντικείμενο στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα. Με βάση αυτή τη λογική η Κοινωνιολογία πρέπει να παραμείνει ως πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα, και όχι να επιχειρείται η αυθαίρετη κατάργησή της.