Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Μαρκος Ρ. | 3 Μαΐου 2020, 14:09
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω πως μπορούμε να συγκρίνουμε δύο τελείως ανόμοια πράγματα... Από την μιά τα Λατινικά μια νεκρή γλώσσα γιατί πουθενά δεν ομιλείται (εκτός του Βατικανού σε περιοριεμένη κλίμακα)..και μάλιστα ακόμα και απόλυτα πιο νεκρή με τον τρόπο που διδάσκεται... Από την άλλη η Κοινωνιολογία, ένα μάθημα που διδάσκεται στις περισσότερες πανεπιστημιακές σχολές της συγκεκριμένης κατεύθυνσης και που όχι μόνο καλλιεργεί την γλώσσα, αλλά κυρίως προβληματίζει, καλλιεργεί ενσυναίσθηση, κριτικό νου και αφήνει περιθώρια για επιχειρηματολογία και διάλογο!!! Αν μάλιστα αληθεύει ότι πρόκειται να αποσύρετε από το Λύκειο και τον Σύγρονο Κόσμο-Πολιτης και Δημοκρατία, ένα βραβευμένο βιβλίο με εξαιρετικά αξιόλογες θεματικές ενότητες που πραγματικά, πραγματεύεται με σφαιρικό και αντικειμενικό τρόπο πολλά θέματα και καλλιεργεί την κριτική ικανότητα και τον διάλογο...ειλικρινά πιστεύω ότι το συγκεκριμένο νομοσχέδιο με τις επιλογές του, κάνει ένα βήμα πίσω την εκπαιδευτική διαδικασία και σίγουρα ζημιώνει τους μαθητές!