Επί του άρθρου 18
Θεωρώ ότι είναι λανθασμένη η μη αυτόματη εισαγωγή των μαθητών των Προτύπων Γυμνασίων στην Α Λυκείου διότι:
1. Λειτουργεί διαλυτικά στις σχέσεις φιλίας που διαμορφώνονται στο Γυμνάσιο. Να αναφέρω πως το σχολείο εκτός από τη παροχή γνώσεων αποτελεί ένα από τους κύριους χώρους κοινωνικοποίησης και η διαμόρφωση σχέσεων φιλίας αποτελεί έναν από τους βασικούς άξονες στη κοινωνικοποίηση ενός μαθητή
2. Δημιουργεί ένα πλαίσιο ανασφάλειας για τους μαθητές και τους ωθεί στην επικέντρωση στις εξετάσεις. Τούτο λειτουργεί εις βάρος του δίπτυχου μάθηση-ευχαρίστηση. Εν τέλει οδηγεί στην απόκτηση γνώσης με στείρο και αγχωτικό τρόπο ώστε να επιτευχθεί η επιτυχία στις εξετάσεις. Χάνεται έτσι η χαρά από τη διαδικασία της μάθησης.
Επί του άρθρου 18 Θεωρώ ότι είναι λανθασμένη η μη αυτόματη εισαγωγή των μαθητών των Προτύπων Γυμνασίων στην Α Λυκείου διότι: 1. Λειτουργεί διαλυτικά στις σχέσεις φιλίας που διαμορφώνονται στο Γυμνάσιο. Να αναφέρω πως το σχολείο εκτός από τη παροχή γνώσεων αποτελεί ένα από τους κύριους χώρους κοινωνικοποίησης και η διαμόρφωση σχέσεων φιλίας αποτελεί έναν από τους βασικούς άξονες στη κοινωνικοποίηση ενός μαθητή 2. Δημιουργεί ένα πλαίσιο ανασφάλειας για τους μαθητές και τους ωθεί στην επικέντρωση στις εξετάσεις. Τούτο λειτουργεί εις βάρος του δίπτυχου μάθηση-ευχαρίστηση. Εν τέλει οδηγεί στην απόκτηση γνώσης με στείρο και αγχωτικό τρόπο ώστε να επιτευχθεί η επιτυχία στις εξετάσεις. Χάνεται έτσι η χαρά από τη διαδικασία της μάθησης.