Είναι απαράδεκτο να πρέπει οι μαθητές να αξιολογούνται πάλι για την εισαγωγή τους στο Λύκειο. Οι υπάρχοντες μαθητές μπήκαν με άλλο καθεστώς και τώρα πρέπει να μπουν στη διαδικασία προετοιμασίας και για το Λύκειο. Αν είχαν αυτά τα δεδομένα από πριν ίσως και να μην έμπαιναν στη διαδικασία της εισαγωγής σε πρότυπο. Επίσης ας ασχοληθούμε και λίγο με τα προβλήματα των σχολείων αυτών για τα οποία οι δήμοι όπου ανήκουν σηκώνουν τα χέρια ψηλά και δεν αποκαθίστανται καμία υλική ζημιά με αποτέλεσμα τα παιδιά να κάνουν μάθημα σε ετοιμόρροπα κτίρια. Το θέμα της μεταφοράς τους προς και από τα σχολεία επίσης μεγάλο ζήτημα που η πολιτεία πρέπει να λύσει.
Είναι απαράδεκτο να πρέπει οι μαθητές να αξιολογούνται πάλι για την εισαγωγή τους στο Λύκειο. Οι υπάρχοντες μαθητές μπήκαν με άλλο καθεστώς και τώρα πρέπει να μπουν στη διαδικασία προετοιμασίας και για το Λύκειο. Αν είχαν αυτά τα δεδομένα από πριν ίσως και να μην έμπαιναν στη διαδικασία της εισαγωγής σε πρότυπο. Επίσης ας ασχοληθούμε και λίγο με τα προβλήματα των σχολείων αυτών για τα οποία οι δήμοι όπου ανήκουν σηκώνουν τα χέρια ψηλά και δεν αποκαθίστανται καμία υλική ζημιά με αποτέλεσμα τα παιδιά να κάνουν μάθημα σε ετοιμόρροπα κτίρια. Το θέμα της μεταφοράς τους προς και από τα σχολεία επίσης μεγάλο ζήτημα που η πολιτεία πρέπει να λύσει.