Αξιότιμη κα Υπουργέ,
Είμαι μητέρα μαθητή που φοιτά στην Α’ Δημοτικού του 6ου Πειραματικού Σχολείου Αθηνών. Η επιλογή μας για τη συμμετοχή του παιδιού μας στην κλήρωση για το πειραματικό σχολείο έγινε μετά από πολύ σκέψη γιατί γνωρίζαμε τα προβλήματα που θα συναντούσαμε ως οικογένεια λόγω της απόστασης του σχολείου από το σπίτι μας και γνωρίζοντας ότι το κριτήριο επιλογής είναι η τυχαία επιλογή. Επίσης, στην επιλογή μας βάρυνε το γεγονός ότι το Γυμνάσιο διασυνδεόταν αυτόματα με το αντίστοιχο Λύκειο, πράγμα που σε όλα τα σχολεία είναι αυτονόητο.
Η αλλαγή στον χαρακτήρα του σχολείου από πειραματικό σε πρότυπο, φέρνει όμως μεγάλη αναταραχή στον κόσμο του παιδιού μου αφού του δημουργείτε περισσότερο άγχος, αναστάτωση και αβεβαιότητα με τις εξετάσεις που ζητάτε για την εισαγωγή του στο Γυμνάσιο και μετά στο Λύκειο Αν ο μικρός δεν βρεθεί σε ανάλογη ψυχολογική κατάσταση και δεν γράψει καλά θα πρέπει να αποχωρήσει από το σχολείο. Αποχωρώντας όμως από το σχολείο θα αναγκαστεί να αποκοπεί από το φιλικό του περιβάλλον και θα αναγκαστεί να αναζητήσει άλλους φίλους και παρέες χωρίς όμως να το έχει επιλέξει ο ίδιος, η επιλογή έγινε από κάποιους που σίγουρα τα παιδιά τους πηγαίνουν σε ιδιωτικά σχολεία και δεν τίθεται θέμα αλλαγής περιβάλλοντος.
Γιατί δεν μπορεί να γίνει εφικτή η δημιουργία προτύπων σχολείων σε άλλους χώρους που δεν θα ξεριζώνετε υπάρχον εκπαιδευτικούς ζώντες οργανισμούς που η πορεία τους έχει δείξει ως τώρα ότι τα καταφέρουν πολύ καλά στο έργο που έχουν αναλάβει. Γιατί για άλλη μια φορά θα πρέπει να γίνονται πειράματα στην πλάτη παιδιών τα οποία δεν έχουν επιλέξει από μόνα τους να συμμετέχουν σε αυτό το σχήμα σχολείου που εσείς θέλετε να εφαρμόσετε.
Αν γνωρίζαμε τα σχέδια σας για αυτές τις αλλαγές θα είχαμε αφήσει το παιδί μας να αρχίσει την εκπαίδευση του στο σχολείο της γειτονιάς του
Με τιμή
Μητέρα μαθητή6ου Πειραματικού Σχολείου Αθηνών
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΠΕΤΑΚΑΚΗ
Αξιότιμη κα Υπουργέ, Είμαι μητέρα μαθητή που φοιτά στην Α’ Δημοτικού του 6ου Πειραματικού Σχολείου Αθηνών. Η επιλογή μας για τη συμμετοχή του παιδιού μας στην κλήρωση για το πειραματικό σχολείο έγινε μετά από πολύ σκέψη γιατί γνωρίζαμε τα προβλήματα που θα συναντούσαμε ως οικογένεια λόγω της απόστασης του σχολείου από το σπίτι μας και γνωρίζοντας ότι το κριτήριο επιλογής είναι η τυχαία επιλογή. Επίσης, στην επιλογή μας βάρυνε το γεγονός ότι το Γυμνάσιο διασυνδεόταν αυτόματα με το αντίστοιχο Λύκειο, πράγμα που σε όλα τα σχολεία είναι αυτονόητο. Η αλλαγή στον χαρακτήρα του σχολείου από πειραματικό σε πρότυπο, φέρνει όμως μεγάλη αναταραχή στον κόσμο του παιδιού μου αφού του δημουργείτε περισσότερο άγχος, αναστάτωση και αβεβαιότητα με τις εξετάσεις που ζητάτε για την εισαγωγή του στο Γυμνάσιο και μετά στο Λύκειο Αν ο μικρός δεν βρεθεί σε ανάλογη ψυχολογική κατάσταση και δεν γράψει καλά θα πρέπει να αποχωρήσει από το σχολείο. Αποχωρώντας όμως από το σχολείο θα αναγκαστεί να αποκοπεί από το φιλικό του περιβάλλον και θα αναγκαστεί να αναζητήσει άλλους φίλους και παρέες χωρίς όμως να το έχει επιλέξει ο ίδιος, η επιλογή έγινε από κάποιους που σίγουρα τα παιδιά τους πηγαίνουν σε ιδιωτικά σχολεία και δεν τίθεται θέμα αλλαγής περιβάλλοντος. Γιατί δεν μπορεί να γίνει εφικτή η δημιουργία προτύπων σχολείων σε άλλους χώρους που δεν θα ξεριζώνετε υπάρχον εκπαιδευτικούς ζώντες οργανισμούς που η πορεία τους έχει δείξει ως τώρα ότι τα καταφέρουν πολύ καλά στο έργο που έχουν αναλάβει. Γιατί για άλλη μια φορά θα πρέπει να γίνονται πειράματα στην πλάτη παιδιών τα οποία δεν έχουν επιλέξει από μόνα τους να συμμετέχουν σε αυτό το σχήμα σχολείου που εσείς θέλετε να εφαρμόσετε. Αν γνωρίζαμε τα σχέδια σας για αυτές τις αλλαγές θα είχαμε αφήσει το παιδί μας να αρχίσει την εκπαίδευση του στο σχολείο της γειτονιάς του Με τιμή Μητέρα μαθητή6ου Πειραματικού Σχολείου Αθηνών ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΠΕΤΑΚΑΚΗ