Δυστυχώς προέρχομαι από ένα παλαιό εκπαιδευτικό σύστημα ( εξετάσεις σε όλα τα μαθητικά χρόνια ) και μπορώ να καταλάβω το απάνθρωπο, κατά τη γνώμη μου αλλά και κατά τη γνώμη φίλων, γονέων και μαθητών των πολλών εξετάσεων. Τα παιδιά σε όλες τις βαθμίδες της σχολικής τους ζωής είναι αναγκασμένα να αξιολογούνται χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι έχει σοβαρά αποτελέσματα τόσο στην απόκτηση γνώσεων όσο και στην θλιβερή διαπίστωση ότι τελικά όλοι προβιβάζονται είτε κοπιάσουν είτε όχι. Ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Ναί σε κάποια εξεταζόμενα μαθήματα αλλά με προϋποθέσεις: σεβασμό στον μαθητή που μελετάει, σεβασμό στον δάσκαλο και τον καθηγητή που διδάσκουν, αλλά και επιείκεια στους μαθητές που δε τα καταφέρνουν ( να προβιβάζονται αλλά με τον πραγματικό τους βαθμό και όχι με το βαθμό που πρέπει να έχουν για να προβιβαστούν ). Όσον αφορά τις ξένες γλώσσες, μετά λύπης μου διαπιστώνω ότι στο ευρύτερο κοινό μαθητών και γονέων είναι γνωστές η ΑΓΓΛΙΚΗ, Η ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ και Η ΓΑΛΛΙΚΗ χωρίς να είναι γνωστό ότι σε μερικά σχολεία της χώρας διδάσκεται και Η ΙΤΑΛΙΚΗ γλώσσα ως δεύτερη ξένη γλώσσα πράγμα καθόλου δίκαιο για τούς μαθητές που επιθυμούν να διδαχθούν την Ιταλική γλώσσα αλλά δε τους δίνεται η δυνατότητα τόσο στο Δημοτικό όσο και το Γυμνάσιο και το Λύκειο. Τέλος πιστεύω ότι το σχολείο πρέπει να παρέχει στους μαθητές ένα περιβάλλον σωστά οργανωμένο ( τεχνολογία, αξιόπιστη πρόσβαση στο διαδίκτυο, αίθουσες ξένων γλωσσών, κονδύλια για εξωσχολικές δραστηριότητες ) έτσι ώστε να είναι ευχάριστο αλλά και σεβαστό.
Δυστυχώς προέρχομαι από ένα παλαιό εκπαιδευτικό σύστημα ( εξετάσεις σε όλα τα μαθητικά χρόνια ) και μπορώ να καταλάβω το απάνθρωπο, κατά τη γνώμη μου αλλά και κατά τη γνώμη φίλων, γονέων και μαθητών των πολλών εξετάσεων. Τα παιδιά σε όλες τις βαθμίδες της σχολικής τους ζωής είναι αναγκασμένα να αξιολογούνται χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι έχει σοβαρά αποτελέσματα τόσο στην απόκτηση γνώσεων όσο και στην θλιβερή διαπίστωση ότι τελικά όλοι προβιβάζονται είτε κοπιάσουν είτε όχι. Ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Ναί σε κάποια εξεταζόμενα μαθήματα αλλά με προϋποθέσεις: σεβασμό στον μαθητή που μελετάει, σεβασμό στον δάσκαλο και τον καθηγητή που διδάσκουν, αλλά και επιείκεια στους μαθητές που δε τα καταφέρνουν ( να προβιβάζονται αλλά με τον πραγματικό τους βαθμό και όχι με το βαθμό που πρέπει να έχουν για να προβιβαστούν ). Όσον αφορά τις ξένες γλώσσες, μετά λύπης μου διαπιστώνω ότι στο ευρύτερο κοινό μαθητών και γονέων είναι γνωστές η ΑΓΓΛΙΚΗ, Η ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ και Η ΓΑΛΛΙΚΗ χωρίς να είναι γνωστό ότι σε μερικά σχολεία της χώρας διδάσκεται και Η ΙΤΑΛΙΚΗ γλώσσα ως δεύτερη ξένη γλώσσα πράγμα καθόλου δίκαιο για τούς μαθητές που επιθυμούν να διδαχθούν την Ιταλική γλώσσα αλλά δε τους δίνεται η δυνατότητα τόσο στο Δημοτικό όσο και το Γυμνάσιο και το Λύκειο. Τέλος πιστεύω ότι το σχολείο πρέπει να παρέχει στους μαθητές ένα περιβάλλον σωστά οργανωμένο ( τεχνολογία, αξιόπιστη πρόσβαση στο διαδίκτυο, αίθουσες ξένων γλωσσών, κονδύλια για εξωσχολικές δραστηριότητες ) έτσι ώστε να είναι ευχάριστο αλλά και σεβαστό.