Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Σία Ντάφου | 3 Μαΐου 2020, 15:52
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Όπως και η αρχαία ελληνική γλώσσα την οποία επιβάλλεται να μαθαίνουμε, εάν θέλουμε να μιλάμε και να γράφουμε σωστά Νέα Ελληνικά, καθώς πρέπει να γνωρίζουμε τις ρίζες τους, έτσι και η λατινική γλώσσα είναι η βάση πάνω στην οποία θεμελιώθηκαν οι νεότερες ευρωπαϊκές γλώσσες και η ρωμαϊκή Ιστορία. Η κοινωνιολογία έχει, επίσης ιδιαίτερη διαχρονική σημασία, εφόσον ασχολείται με την κοινωνία και τον άνθρωπο στις συλλογικές του δράσεις. Η κατάργηση όλων αυτών των μαθημάτων δεν θα μας οδηγήσει σε εξέλιξη. Αντίθετα, είναι απαραίτητη η εξέτασή τους σε πανελλαδικό επίπεδο. Θα μπορούσε η θεωρητική ομάδα προσανατολισμού (Ανθρωπιστικών, Νομικών και Κοινωνικών Σπουδών) να χωριστεί σε δύο κατευθύνσεις, οι οποίες θα έχουν κοινά μαθήματα αρχαίων και ιστορίας, αλλά στα μαθήματα λατινικών και κοινωνιολογίας να χωρίζονται σε ξεχωριστά τμήματα. Έτσι δεν θα γίνονται συνεχές αλλαγές ως προς το εξεταζόμενο μάθημα και ο εκάστοτε μαθητής θα μπορεί να επιλέγει να μάθει αυτό που πιστεύει ότι χρειάζεται για την σχολή του. ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΝΤΑΦΟΥ, Οικονομολόγος / Σύμβουλος ΣΕΠ