Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΕΛΕΝΗ ΚΛ. | 3 Μαΐου 2020, 15:06
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα μιλήσω ως μαθήτρια που εξετάστηκα πανελλαδικά στο μάθημα των Λατινικών. Ήταν ένα μάθημα που εύκολα μπορούσε κανείς να το μάθει παπαγαλία και να αποκομίσει έναν πολύ υψηλό βαθμό,προκειμένου να περάσει εκεί που θέλει. Σέβομαι το μάθημα των Λατινικών, όμως δεν το συγκρίνω σε καμμία περίπτωση με το μάθημα της Κοινωνιολογίας. Η Κοινωνιολογία είναι ένα μάθημα που αναπτύσσει την κριτική σκέψη, δημιουργεί βαθειά στοχαζόμενους και ενεργούς πολίτες και θεωρώ πολύ άδικη την απόφαση σας να βγει από πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα. Στόχος μας πρέπει να είναι η διδασκαλία του γνωστικού αντικειμένου, όχι για να παράγουμε μικρές ζωντανές βιβλιοθήκες πάνω σ’ αυτό το αντικείμενο, αλλά για να κάνουμε τους μαθητές να σκεφτούν οι ίδιοι, να πραγματευτούν τα ζητήματα, να μετάσχουν στη διαδικασία κατάκτησης της γνώσης. Η γνώση είναι διαδικασία, όχι προϊόν». Αυτά τα προωθεί η σπουδαία επιστήμη της Κοινωνιολογίας, που τόσο πολύ περιθωριοποιείτε. Με την Κοινωνιολογία κινητοποιείται η αυτενέργεια των μαθητών, η κριτική τους σκέψη και η αντιμετώπιση προβλημάτων, μέσω της ανευρετικής διαδικασίας. Με ποια κριτήρια λοιπόν με μία απόφαση αποφασίζετε για το μέλλον των παιδιών μας; ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ. ΑΝΤΙΔΡΑΜΕ ΜΑΖΙΚΑ. ΑΣ ΑΚΟΥΣΤΕΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΜΑΣ.