Συμφωνώ μακάρι να προχωρήσει! Αρκεί να μην γίνετε για να καλύψουν ώρες οι δάσκαλοι. Θυμίζει την Ευέλικτη Ζώνη, πού όταν πρωτοεμφανίστηκε ήταν ένα πεδίο δόξης λαμπρόν για τον εκπαιδευτικό που ήθελε να δημιουργήσει με τους/τις μαθητές/τριές του καινοτόμα project. Με λύπη μας οι ειδικότητες τα τελευταία χρόνια παρατηρήσαμε να αξιοποιούνται οι ώρες της Ευέλικτης Ζώνης μόνο από τους δασκάλους, οι οποίοι αρνούνταν να συνεργαστούν μαζί μας σε διαθεματικές δραστηριότητες, απαξιώνοντας και εγκαταλείποντας των Ευέλικτή Ζώνη προς όφελος των μαθημάτων βασικού κορμού, που εστιάζουν στη στείρα απομνημόνευση, στη θεωρία και διευρύνουν το χάσμα μεταξύ της τάξης και του πραγματικού κόσμου. Ελπίζουμε να δοθεί χρόνος και σε εμάς τις ειδικότητες να απελευθερώσουμε την δημιουργικότητα των παιδιών!
Συμφωνώ μακάρι να προχωρήσει! Αρκεί να μην γίνετε για να καλύψουν ώρες οι δάσκαλοι. Θυμίζει την Ευέλικτη Ζώνη, πού όταν πρωτοεμφανίστηκε ήταν ένα πεδίο δόξης λαμπρόν για τον εκπαιδευτικό που ήθελε να δημιουργήσει με τους/τις μαθητές/τριές του καινοτόμα project. Με λύπη μας οι ειδικότητες τα τελευταία χρόνια παρατηρήσαμε να αξιοποιούνται οι ώρες της Ευέλικτης Ζώνης μόνο από τους δασκάλους, οι οποίοι αρνούνταν να συνεργαστούν μαζί μας σε διαθεματικές δραστηριότητες, απαξιώνοντας και εγκαταλείποντας των Ευέλικτή Ζώνη προς όφελος των μαθημάτων βασικού κορμού, που εστιάζουν στη στείρα απομνημόνευση, στη θεωρία και διευρύνουν το χάσμα μεταξύ της τάξης και του πραγματικού κόσμου. Ελπίζουμε να δοθεί χρόνος και σε εμάς τις ειδικότητες να απελευθερώσουμε την δημιουργικότητα των παιδιών!