Θεωρώ ότι η διδασκαλία αγγλικών έστω μέσω διασκεδαστικών δραστηριοτήτων από το νηπιαγωγείο είναι περιττή.Δεν αρκεί μια ιδέα να είναι πρωτότυπη, πρέπει πρωτίστως να είναι αναγκαία και εφικτή, άλλως μόνο πρόοδος δεν είναι πάρα την ονομασία που της προσδίδουμε. Ομοίως η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, παρά την όμορφη αιτιολόγηση για την εισαγωγή της (πχ ενδεχόμενη κακοποίηση κτλ.),σε τόσο μικρές ηλικίες μόνο επιζήμια μπορεί να είναι και αυτό το κατανοεί η πλειοψηφία των ανθρώπων, διότι αρκεί η απλή λογική του μέσου συνετού ανθρώπου, δεν απαιτούνται ειδικές γνώσεις. Ποια πραγματική ανάγκη το επιβάλλει; Καμία απολύτως. Αφήστε την αθωότητά τους. Το παιδί δεν είναι σε θέση ακόμη να ξεχωρίσει μεταξύ αναπαραγωγής, κακοποίησης, σεξ κτλ και φυσικά ούτε χρειάζεται.Γιατί αυτή η επείγουσα και καθόλα περιττή " διδασκαλία"-σύγχυση;Και ακόμα αν έπρεπε θα επαφίοταν στην κρίση και ικανότητα του κάθε εκπαιδευτικού ένα τόσο λεπτό και σημαντικό θέμα;¨Όσοι το εισηγούνται ή το απαιτούν προφανώς είτε αγνοούν δεδομένα είτε αδιαφορούν για τις επιπτώσεις είτε είναι μεροληπτικοί. Αν αληθινά υπάρχει διάθεση για διάλογο, υπάρχουν πλείστες επιστημονικά τεκμηριωμένες απόψεις φορέων και ειδικών από την Ελλάδα και το εξωτερικό, που καταδεικνύουν ότι δεν είναι ούτε αναγκαία ούτε πρόσφορη μια τέτοια διδασκαλία σε αυτές τις βαθμίδες. Προέχουν άλλα θέματα για το σχολείο όπως ο εκφοβισμός, η αντικειμενική και ουσιαστική αξιολόγηση μαθητών και εκπαιδευτικών, η υπερεισαγωγή και αποφοίτηση από τα πανεπιστήμια ανεπαρκών σπουδαστών, η παροχή παιδείας και όχι απλώς γνώσεων κτλ.
Θεωρώ ότι η διδασκαλία αγγλικών έστω μέσω διασκεδαστικών δραστηριοτήτων από το νηπιαγωγείο είναι περιττή.Δεν αρκεί μια ιδέα να είναι πρωτότυπη, πρέπει πρωτίστως να είναι αναγκαία και εφικτή, άλλως μόνο πρόοδος δεν είναι πάρα την ονομασία που της προσδίδουμε. Ομοίως η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, παρά την όμορφη αιτιολόγηση για την εισαγωγή της (πχ ενδεχόμενη κακοποίηση κτλ.),σε τόσο μικρές ηλικίες μόνο επιζήμια μπορεί να είναι και αυτό το κατανοεί η πλειοψηφία των ανθρώπων, διότι αρκεί η απλή λογική του μέσου συνετού ανθρώπου, δεν απαιτούνται ειδικές γνώσεις. Ποια πραγματική ανάγκη το επιβάλλει; Καμία απολύτως. Αφήστε την αθωότητά τους. Το παιδί δεν είναι σε θέση ακόμη να ξεχωρίσει μεταξύ αναπαραγωγής, κακοποίησης, σεξ κτλ και φυσικά ούτε χρειάζεται.Γιατί αυτή η επείγουσα και καθόλα περιττή " διδασκαλία"-σύγχυση;Και ακόμα αν έπρεπε θα επαφίοταν στην κρίση και ικανότητα του κάθε εκπαιδευτικού ένα τόσο λεπτό και σημαντικό θέμα;¨Όσοι το εισηγούνται ή το απαιτούν προφανώς είτε αγνοούν δεδομένα είτε αδιαφορούν για τις επιπτώσεις είτε είναι μεροληπτικοί. Αν αληθινά υπάρχει διάθεση για διάλογο, υπάρχουν πλείστες επιστημονικά τεκμηριωμένες απόψεις φορέων και ειδικών από την Ελλάδα και το εξωτερικό, που καταδεικνύουν ότι δεν είναι ούτε αναγκαία ούτε πρόσφορη μια τέτοια διδασκαλία σε αυτές τις βαθμίδες. Προέχουν άλλα θέματα για το σχολείο όπως ο εκφοβισμός, η αντικειμενική και ουσιαστική αξιολόγηση μαθητών και εκπαιδευτικών, η υπερεισαγωγή και αποφοίτηση από τα πανεπιστήμια ανεπαρκών σπουδαστών, η παροχή παιδείας και όχι απλώς γνώσεων κτλ.