Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Κωνσταντίνα Χατζηδάκη | 3 Μαΐου 2020, 16:31
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δεν κατανοώ την σύγκριση Λατινικών και Κοινωνιολογίας. Ο κάθε κλάδος έχει μεγάλη βαρύτητα. Θα έπρεπε να δίνεται στον μελλοντικό φοιτητή η επιλογή να διαλέξει σε ποια μαθήματα θα εξεταστεί βάση των στόχων του. Δεν μπορώ να προτείνω τρόπους γιατί δεν έχω την ανάλογη γνώση και δεν συνηθίζω να σχηματίζω γνώμη για αντικείμενα που δεν γνωριζω. Στα μαθητικά μου χρόνια θυμάμαι πως αγάπησα τα Λατινικά, τα διάβαζα αβίαστα και πέτυχα στην εξέταση τους. Σπούδασα Κοινωνιολογία από επιλογή. Γιατί με είχε γοητεύσει η δυνατότητα να μπορώ να δω τι υπάρχει πέρα από αυτό που βλέπουν τα μάτια μου. Όχι πως γνώρισα το αντικείμενο από το σχολείο μα μου έλεγε ένας καθηγητής Κοινωνιολογίας, ο οποίος αν και παραγκωνισμενος από το εκπαιδευτικό σύστημα κατάφερε να εμπνεύσει τους μαθητές του. Όχι να γίνουν κοινωνιολόγοι αναγκαστικά αλλά σίγουρα να γίνουν πιο σκεπτόμενοι. Η Κοινωνιολογία δεν με επηρέασε ιδεολογικά όμως άνοιξε τους ορίζοντες της σκέψης μου. Δεν μετανιώνω που διάβασα και έμαθα τα Λατινικά, θα ήθελα όμως στο πρώτο έτος της φοίτησης μου να μην ένιωθα σαν εξωγήινος. Όταν πήγαινα να σπουδάσω να είχα στις βαλίτσες μου τις κατάλληλες γνώσεις που θα με εισήγαγαν ομαλά στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μου. Μην βάζετε στο στόχαστρο επιστημονικούς κλάδους. Αλλού είναι το πρόβλημα...