Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Π.Στεφανίδου | 3 Μαΐου 2020, 16:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αναφορικά με τις Θεματικές σχετικά με τον Εθελοντισμό, τον Σεβασμό-ανοχή-ανεκτικότητα στην διαφορετικότητα, την Πολιτ. Συνείδηση κ.α. πιστεύω ότι θα πρέπει να διδάσκονται συστηματικά και οργανωμένα ως μάθημα ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ και στην Α και Β Γυμνασίου κι όχι ως χωριστές θεματικές που θα εναπόκειται η διδασκαλία τους στην προαίρεση του όποιου εκπαιδευτικού και θα διδάσκονται με τρόπο αποσπασματικό και ίσως όχι απόλυτα επιστημονικό. Στο εξωτερικό όλα αυτά κι άλλα πολλά είναι ένα ενιαίο κύριο μάθημα (CITIZENSHIP EDUCATION / ÉDUCATION CIVIQUE / POLITISHE BILDUNG-POLITIK / CIVICS, LAW & GOVERNMENT) όλων των τάξεων της Β/θμιας και σε πολλές χώρες και της Α/θμιας!!