Αναφορικά με τις Θεματικές σχετικά με τον Εθελοντισμό, τον Σεβασμό-ανοχή-ανεκτικότητα στην διαφορετικότητα, την Πολιτ. Συνείδηση κ.α. πιστεύω ότι θα πρέπει να διδάσκονται συστηματικά και οργανωμένα ως μάθημα ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ και στην Α και Β Γυμνασίου κι όχι ως χωριστές θεματικές που θα εναπόκειται η διδασκαλία τους στην προαίρεση του όποιου εκπαιδευτικού και θα διδάσκονται με τρόπο αποσπασματικό και ίσως όχι απόλυτα επιστημονικό. Στο εξωτερικό όλα αυτά κι άλλα πολλά είναι ένα ενιαίο κύριο μάθημα (CITIZENSHIP EDUCATION / ÉDUCATION CIVIQUE / POLITISHE BILDUNG-POLITIK / CIVICS, LAW & GOVERNMENT) όλων των τάξεων της Β/θμιας και σε πολλές χώρες και της Α/θμιας!!
Αναφορικά με τις Θεματικές σχετικά με τον Εθελοντισμό, τον Σεβασμό-ανοχή-ανεκτικότητα στην διαφορετικότητα, την Πολιτ. Συνείδηση κ.α. πιστεύω ότι θα πρέπει να διδάσκονται συστηματικά και οργανωμένα ως μάθημα ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ και στην Α και Β Γυμνασίου κι όχι ως χωριστές θεματικές που θα εναπόκειται η διδασκαλία τους στην προαίρεση του όποιου εκπαιδευτικού και θα διδάσκονται με τρόπο αποσπασματικό και ίσως όχι απόλυτα επιστημονικό. Στο εξωτερικό όλα αυτά κι άλλα πολλά είναι ένα ενιαίο κύριο μάθημα (CITIZENSHIP EDUCATION / ÉDUCATION CIVIQUE / POLITISHE BILDUNG-POLITIK / CIVICS, LAW & GOVERNMENT) όλων των τάξεων της Β/θμιας και σε πολλές χώρες και της Α/θμιας!!