Ναι στην μεταφορά προϋπηρεσίας από κλάδο σε κλάδο διότι η μη μεταφορά είναι άδικη για τον εκπαιδευτικό με τα αυξημένα ακαδημαϊκά προσόντα εξήγηση:
έστω τα πτυχία του εκπαιδευτικού είναι Μαθηματικός ΠΕ03 και Φυσικός ΠΕ04.01 και έστω ο εκπαιδευτικός βρίσκεται στις θέσεις 700 και 500 στους πίνακες ΠΕ03 και ΠΕ04.01 αντίστοιχα,
(1)
• ο Φυσικός και Μαθηματικός έχει τα ίδια τυπικά προσόντα (πτυχία Φυσικού και Μαθηματικού) για την ένταξή του στους πίνακες ΠΕ04.01 και ΠΕ03 με δύο συναδέλφους του ένα Φυσικό (θέση 510) και έναν Μαθηματικό (θέση 720) αντίστοιχα και άρα πρέπει να έχει τις ίδιες ευκαιρίες και με τους δυο τους στον κάθε πίνακα,
• μόλις όμως προσληφθεί σαν αναπληρωτής στον έναν κλάδο (από τους δύο που δικαίως βρίσκεται και στους δύο) έστω ΠΕ04.01 μη μπορώντας και μη θέλοντας φυσικά να αρνηθεί την πρόσληψή του ανεβάζει (εντελώς άδικα) την προϋπηρεσία του μόνο στον πίνακα ΠΕ04.01 μένει αναγκαστικά (εντελώς άδικα) πίσω στον ΠΕ03 όπου θα πέσει εκατοντάδες θέσεις χωρίς να ευθύνεται ο ίδιος αφού προφανώς δεν μπορεί να εργαστεί ως Μαθηματικός επειδή ήδη αργαζόταν ως φυσικός,
• τώρα αν την επόμενη ή μεθεπόμενη ή οποιαδήποτε μεταγενέστερη χρονιά λόγο αλλαγών στο πρόγραμμα εκπαίδευσης αυξηθούν οι ώρες των Μαθηματικών έναντι των ωρών της φυσικής ο συγκεκριμένος εκπαιδευτικός (με αυξημένα ακαδημαϊκά προσόντα) θα μείνει (εντελώς άδικα) εκτός προσλήψεων ή διορισμών επειδή «εξαναγκάστηκε» να πάει αναπληρωτής ως όφειλε και ήταν άλλωστε υποχρεωμένος εκείνη την χρονιά και οποιαδήποτε προγενέστερη χρονιά.
Υ.Γ. Είμαι Εκπαιδευτικός ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ είμαι Μαθηματικός ΚΑΙ είμαι Φυσικός κατέχω και τα δύο πτυχία και αξίζω ίδιες ευκαιρίες με όλους τους συναδέλφους Μαθηματικούς ή Φυσικούς τις οποίες άδικα μου στερείτε αναγκάζοντάς με να κάνω μία άδικη επιλογή για την οποία δεν έχω τα δεδομένα (ως Επιστήμονας αφού δεν ξέρω που έχω περισσότερες πιθανότητες διορισμού) ούτε και επιθυμώ να κάνω (ως άνθρωπος αφού είναι σαν να ζητάτε από έναν πατέρα να διαλέξει ένα από τα παιδιά του). Παρακαλώ να άρετε αυτήν την αδικία.
Ναι στην μεταφορά προϋπηρεσίας από κλάδο σε κλάδο διότι η μη μεταφορά είναι άδικη για τον εκπαιδευτικό με τα αυξημένα ακαδημαϊκά προσόντα εξήγηση: έστω τα πτυχία του εκπαιδευτικού είναι Μαθηματικός ΠΕ03 και Φυσικός ΠΕ04.01 και έστω ο εκπαιδευτικός βρίσκεται στις θέσεις 700 και 500 στους πίνακες ΠΕ03 και ΠΕ04.01 αντίστοιχα, (1) • ο Φυσικός και Μαθηματικός έχει τα ίδια τυπικά προσόντα (πτυχία Φυσικού και Μαθηματικού) για την ένταξή του στους πίνακες ΠΕ04.01 και ΠΕ03 με δύο συναδέλφους του ένα Φυσικό (θέση 510) και έναν Μαθηματικό (θέση 720) αντίστοιχα και άρα πρέπει να έχει τις ίδιες ευκαιρίες και με τους δυο τους στον κάθε πίνακα, • μόλις όμως προσληφθεί σαν αναπληρωτής στον έναν κλάδο (από τους δύο που δικαίως βρίσκεται και στους δύο) έστω ΠΕ04.01 μη μπορώντας και μη θέλοντας φυσικά να αρνηθεί την πρόσληψή του ανεβάζει (εντελώς άδικα) την προϋπηρεσία του μόνο στον πίνακα ΠΕ04.01 μένει αναγκαστικά (εντελώς άδικα) πίσω στον ΠΕ03 όπου θα πέσει εκατοντάδες θέσεις χωρίς να ευθύνεται ο ίδιος αφού προφανώς δεν μπορεί να εργαστεί ως Μαθηματικός επειδή ήδη αργαζόταν ως φυσικός, • τώρα αν την επόμενη ή μεθεπόμενη ή οποιαδήποτε μεταγενέστερη χρονιά λόγο αλλαγών στο πρόγραμμα εκπαίδευσης αυξηθούν οι ώρες των Μαθηματικών έναντι των ωρών της φυσικής ο συγκεκριμένος εκπαιδευτικός (με αυξημένα ακαδημαϊκά προσόντα) θα μείνει (εντελώς άδικα) εκτός προσλήψεων ή διορισμών επειδή «εξαναγκάστηκε» να πάει αναπληρωτής ως όφειλε και ήταν άλλωστε υποχρεωμένος εκείνη την χρονιά και οποιαδήποτε προγενέστερη χρονιά. Υ.Γ. Είμαι Εκπαιδευτικός ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ είμαι Μαθηματικός ΚΑΙ είμαι Φυσικός κατέχω και τα δύο πτυχία και αξίζω ίδιες ευκαιρίες με όλους τους συναδέλφους Μαθηματικούς ή Φυσικούς τις οποίες άδικα μου στερείτε αναγκάζοντάς με να κάνω μία άδικη επιλογή για την οποία δεν έχω τα δεδομένα (ως Επιστήμονας αφού δεν ξέρω που έχω περισσότερες πιθανότητες διορισμού) ούτε και επιθυμώ να κάνω (ως άνθρωπος αφού είναι σαν να ζητάτε από έναν πατέρα να διαλέξει ένα από τα παιδιά του). Παρακαλώ να άρετε αυτήν την αδικία.