Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 39 Λήψη μέτρων για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμούΣχόλιο του χρήστη ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ | 3 Μαΐου 2020, 16:19
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στα σχολεία υπάρχουν παιδιά που αγαπούν τη βία, δημιουργούν ομάδες σχολικού εκφοβισμού και πολλές φορές επιλέγουν παιδιά με αυτισμό, ΔΕΠΥ, με νοητική υστέριση ως θύματα. Τα παιδιά αυτά δυσκολεύονται να υπερασπιστούν τον εαυτό τους. Οι εκπαιδευτικοί δεν αναγνωρίζουν την πραγματική αιτία των γεγονότων και συχνά τιμωρούν τα θύματα. Προτείνω να μην τιμωρείται κανένα παιδί με διάγνωση ειδικής αγωγής χωρίς την έγγραφη συγκατάθεση εκπαιδευτικού ειδικής αγωγής (είτε παράλληλης στήριξης, είτε συντονιστή ειδικής αγωγής από το υπουργείο). Προτείνω δηλαδή σε κάθε συμβάν παραβατικής συμπεριφοράς που εμπλέκεται παιδί με διάγνωση, να ενημερώνεται, να γνωμοδοτεί και να συναποφασίζει εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής ή ψυχολόγος. Επίσης οι αποβολές έως τώρα δίνονται από τους καθηγητές χωρίς έγγραφη αιτιολογία. Πιστεύω ότι για τις ημερήσιες αποβολές θα πρέπει να παραδίδεται στους γονείς έγγραφη τεκμηρίωση. Γνωρίζω πολλές περιπτώσεις άδικης τιμωρίας. Γνωρίζω περίπτωση παιδιού με ΔΕΠΥ που έδιναν αποβολές με ασήμαντες αφορμές και όταν έφτασε το όριο των απουσιών για να μείνει στην ίδια τάξη, η Λυκειάρχης είπε στη μητέρα ότι θα της κάνει τη χάρη να σβήσει τις απουσίες, εάν φύγει το παιδί στη μέση της χρονιάς να πάει σε άλλο σχολείο. Ελπίζω να ψηφιστεί ό,τι καλύτερο για τα παιδιά μας