Διαφωνώ με την εισαγωγή σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο σχολείο και μάλιστα από το Νηπιαγωγείο.Καταρχάς είναι ελλιπή τα στοιχεία που μας δίνετε ώστε να έχουμε σαφή εικόνα.Η συγκυρία την οποία επέλεξε το Υπουργείο για να εισάγει το νομοσχέδιο είναι ακατάλληλη εν μέσω πανδημίας.
Ο διαφορετικός ρυθμός ανάπτυξης του κάθε παιδιού υποδεικνύει και την εξατομικευμένη προσέγγιση που χρειάζονται θέματα,όπως η σεξουαλικότητα.
Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση δεν λαμβάνει υπόψη της το αξιακό σύστημα της κάθε οικογένειας,πολύ δε περισσότερο υπάρχει κίνδυνος να το υπονομεύει.Όλοι οι γονείς θέλουν υγιή παιδιά που να γνωρίζουν πώς να προστατευτούν και να συνάψουν υγιείς σχέσεις,αυτό όμως δεν σημαίνει πώς θα παραχωρήσουμε το δικαίωμα σε τρίτα πρόσωπα να μιλήσουν για τόσο ευαίσθητα θέματα όπως η σεξουαλικότητα.
Προγράμματα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης που έχουν εφαρμοστεί σε άλλες χώρες έχουν αμφιλεγόμενα αποτελέσματα.
Τέλος το σχολείο καλείται να προσφέρει παιδεία,όχι δεξιότητες.Είναι εξάλλου συζητήσιμο κατά πόσο η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση συνιστά δεξιότητα.
Διαφωνώ με την εισαγωγή σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο σχολείο και μάλιστα από το Νηπιαγωγείο.Καταρχάς είναι ελλιπή τα στοιχεία που μας δίνετε ώστε να έχουμε σαφή εικόνα.Η συγκυρία την οποία επέλεξε το Υπουργείο για να εισάγει το νομοσχέδιο είναι ακατάλληλη εν μέσω πανδημίας. Ο διαφορετικός ρυθμός ανάπτυξης του κάθε παιδιού υποδεικνύει και την εξατομικευμένη προσέγγιση που χρειάζονται θέματα,όπως η σεξουαλικότητα. Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση δεν λαμβάνει υπόψη της το αξιακό σύστημα της κάθε οικογένειας,πολύ δε περισσότερο υπάρχει κίνδυνος να το υπονομεύει.Όλοι οι γονείς θέλουν υγιή παιδιά που να γνωρίζουν πώς να προστατευτούν και να συνάψουν υγιείς σχέσεις,αυτό όμως δεν σημαίνει πώς θα παραχωρήσουμε το δικαίωμα σε τρίτα πρόσωπα να μιλήσουν για τόσο ευαίσθητα θέματα όπως η σεξουαλικότητα. Προγράμματα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης που έχουν εφαρμοστεί σε άλλες χώρες έχουν αμφιλεγόμενα αποτελέσματα. Τέλος το σχολείο καλείται να προσφέρει παιδεία,όχι δεξιότητες.Είναι εξάλλου συζητήσιμο κατά πόσο η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση συνιστά δεξιότητα.