Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Δέσποινα Διαμάντη | 3 Μαΐου 2020, 16:43
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώ πως έχει ξεκινήσει ένας αχρείαστος και ανόητος πόλεμος μεταξύ επιστημόνων που υπηρετούν τις ανθρωπιστικές επιστήμες, την ώρα που αυτές δυστυχώς υποβαθμίζονται συνεχώς στο εκπαιδευτικό σύστημα και στη συνείδηση των ανθρώπων της Τέταρτης Βιομηχανικής Επανάστασης. Όσο απαράδεκτο θεωρώ να εισάγεται κάποιος στο τμήμα της Φιλολογίας ή και γενικά στη Φιλοσοφική Σχολή χωρίς να έχει διδαχθεί τη Λατινική στο Λύκειο, άλλο τόσο θεωρώ προβληματικό να εισάγεται σε μία σχολή Κοινωνικών-Πολιτικών Επιστημών χωρίς γνώσεις Κοινωνιολογίας. Προτείνω την διάσπαση της κατεύθυνσης Ανθρωπιστικών Σπουδών σε δύο: μία για τους υποψήφιους φοιτητές σε Φιλοσοφικές Σχολές (ή και Νομικές) και μία ακόμη για όσους επιθυμούν την πρόσβασή τους σε σχολές Πολιτικών ή Κοινωνικών Επιστημών. Επίσης, είναι απολύτως αναγκαίο να αντικατασταθούν τα σχολικά εγχειρίδια τόσο των Λατινικών όσο και της Κοινωνιολογίας, όπως είναι ανάγκη το Υπουργείο να λάβει υπ' όψιν του τις προτάσεις των Πανεπιστημιακών ώστε να μην γίνει - όπως ήδη νομίζω πως έχει γίνει - ζήτημα πολιτικό η αντικατάσταση του ενός από το άλλο μάθημα τα τελευταία χρόνια.