Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Κατερίνα Ρομπογιαννάκη | 3 Μαΐου 2020, 17:13
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αντικατάσταση του μαθήματος της Κοινωνιολογίας από αυτό των Λατινικών δεν στηρίζεται σε κάποια δόκιμη για την εκπαιδευτική διαδικασία βάση. Δεν δόθηκε χώρος και χρόνος στο μάθημα, ώστε να αποδειχθεί η χρησιμότητά του στη διάπλαση της κριτικής σκέψης των μαθητών. Ακόμη πιο σημαντική επίπτωση της αφαίρεσης του μαθήματος θα είναι η άγνοια των αυριανών πολιτών σχετικά με τις κοινωνικές διαδικασίες που διέπουν και διαμορφώνουν την κοινωνία. Κυριολεκτικά θα είναι σαν να αφαιρούμε από τους αυριανούς πολίτες τη δυνατότητα της κατανόησης του κοινωνικού κόσμου και του αυτοπροσδιορισμού τους μέσα σε αυτόν. Κυρία υπουργέ, η παρακαταθήκη που θα αφήσετε, όπως και η υστεροφημίας σας, θα προδιαγραφούν, κυρίως, από τα λάθη σας. Οφείλετε να παραχωρήσετε χώρο σε αυτό το μάθημα, οφείλετε ως υπουργός, εκλεγμένη και νομιμοποιημένη από το λαό, να συγχρονιστείτε με τα αιτήματα του λαού, των εκπαιδευτικών και των μαθητών. Κρίνω ότι θα ήταν μεγάλο λάθος από μέρους σας να συνδεθείτε με αυτή την αλλαγή. Επανεξετάστε την αναχρονιστική αλλαγή που προτίθεστε να εφαρμόστε, πάρτε πίσω το αναχρονιστικό πολυνομοσχέδιο!