Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΙΓΑΛΑ | 3 Μαΐου 2020, 17:27
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ 32 ΧΡΟΝΙΑ ΩΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΕ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ΟΤΙ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ 24 ΝΗΠΙΩΝ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟΣ. ΜΙΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ ΧΩΡΙΣ ΒΟΗΘΟ , ΧΩΡΙΣ ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΑ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΑ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΕΙ ΣΩΣΤΑ ΣΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΗΣ. ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΔΙΟΛΟΥ ΣΤΙΣ ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΛΟΓΩ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ.