Διαβάζοντας την όλη οργανωτική δομή που αφορά στην αξιολόγηση αντιλαμβάνομαι ότι ένας δουλεύει (εκπαιδευτικός)και οι υπόλοιποι ασχολούνται και πληρώνονται για να βλέπουν το τι κάνει!!!Αν όμως θέλουμε πραγματικά και όχι υπκριτικά να βοηθήσουμε τους μαθητές μας ας"ρίξουμε" αλλού το αντίστοιχο χρήμα!Ας λύσουμε το κτιριακό, το συνωστισμό στις τάξεις, την τεχνική υποστήριξη, τη γραμματειακή υποστήριξη, ας θεσμοθετήσει το υπουργείο τους κανόνες καλής συμπεριφοράς στο σχολείο ώστε να μην είναι έρμαια μαθητές και καθηγητές σε έναν ,συνήθως, ανάγωγο μαθητή ή γονέα και τέλος αν όπως μας έδειξε και η παρούσα πανδημία το φιλότιμο είναι αυτό που μας σώζει και όχι οι νόμοι! Αν επιμείνει το υπουργείο σε αυτού του είδους αξιολόγηση θα έχουμε δώσει χρήμα σε κάτι που δεν βοηθά τους μαθητές και θα σκοτώσουμε και τα τελευταία ίχνη φιλότιμου από τους δασκάλους-καθηγητές!
Διαβάζοντας την όλη οργανωτική δομή που αφορά στην αξιολόγηση αντιλαμβάνομαι ότι ένας δουλεύει (εκπαιδευτικός)και οι υπόλοιποι ασχολούνται και πληρώνονται για να βλέπουν το τι κάνει!!!Αν όμως θέλουμε πραγματικά και όχι υπκριτικά να βοηθήσουμε τους μαθητές μας ας"ρίξουμε" αλλού το αντίστοιχο χρήμα!Ας λύσουμε το κτιριακό, το συνωστισμό στις τάξεις, την τεχνική υποστήριξη, τη γραμματειακή υποστήριξη, ας θεσμοθετήσει το υπουργείο τους κανόνες καλής συμπεριφοράς στο σχολείο ώστε να μην είναι έρμαια μαθητές και καθηγητές σε έναν ,συνήθως, ανάγωγο μαθητή ή γονέα και τέλος αν όπως μας έδειξε και η παρούσα πανδημία το φιλότιμο είναι αυτό που μας σώζει και όχι οι νόμοι! Αν επιμείνει το υπουργείο σε αυτού του είδους αξιολόγηση θα έχουμε δώσει χρήμα σε κάτι που δεν βοηθά τους μαθητές και θα σκοτώσουμε και τα τελευταία ίχνη φιλότιμου από τους δασκάλους-καθηγητές!