Θεωρώ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ την υποχρεωτική εισαγωγή στη πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση προγραμμάτων ολοκληρωμένης σεξουαλικής εκπαίδευσης (βλ. ΦΡΙΞΟΣ) των ανήλικων παιδιών ακόμα και των νηπίων, τα οποία έχουν ως πρωταρχικό στόχο να αλλάξουν τα σεξουαλικά πρότυπα της κοινωνίας (γι αυτό και μεθοδεύεται η εφαρμογή τους σε τέτοιες ηλικίες) και όχι να ενημερώσουν και να προστατεύσουν τα παιδιά όπως παραπλανητικά διακηρύττουν. Εξάλλου οι γονείς έχουν αποκλειστικά και αναφαίρετα το δικαίωμα να διαπαιδαγωγήσουν σεξουαλικά τα παιδιά τους βάσει των αρχών και των αξιών που πρεσβεύουν και όχι το σχολείο το οποίο δεν έχει καμία τέτοια αποστολή. (Άρθρο 16 παρ. 2 Συντάγματος). Παράλληλα, η "ωφέλεια" των παιδιών από τέτοια προγράμματα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης είναι ανεπέρειστη επιστημονικά αφού δεν υπάρχει καμία δημοσιευμένη μελέτη που να αποδεικνύει ότι η πρώιμη ενασχόληση των παιδιών με την σεξουαλικότητα είναι ευεργετική για τη σωματική ή ψυχολογική τους υγεία καθώς και για την κοινωνική - ακαδημαϊκή τους εξέλιξη. Αντίθετα, με βάση την ιατρική επιστήμη από τις τελευταίες περιοχές του ανθρωπίνου εγκεφάλου που ωριμάζουν είναι ο πλαγιοραχιαίος προμετωπιαίος φλοιός ο οποίος βρίσκεται στο μπροστινό μέρος του μετωπιαίου λοβού και είναι η περιοχή που σχετίζεται με τον έλεγχο των παρορμήσεων, την κρίση και τη λήψη αποφάσεων. Επομένως, τα ανήλικα παιδιά δεν έχουν την απαιτούμενη κρίση να διαχειριστούν τέτοια θέματα γι αυτό εξάλλου υφίσταται και ο θεσμός της γονικής μέριμνας (1510 ΑΚ). Δεν δύναμαι δε να παραβλέψω το γεγονός ότι το σχετικό Νομοσχέδιο εσκεμμένα ανακοινώθηκε εν τω μέσω περιόδου απαγόρευσης των κινητοποιήσεων και καταστρατήγησης του συνταγματικώς κατοχυρωμένου δικαιώματός μας του συνέρχεσθαι. ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ να σεβαστείτε τη βούληση των πολιτών όπως επιτάσσει η θεσμική σας θέση!
Θεωρώ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ την υποχρεωτική εισαγωγή στη πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση προγραμμάτων ολοκληρωμένης σεξουαλικής εκπαίδευσης (βλ. ΦΡΙΞΟΣ) των ανήλικων παιδιών ακόμα και των νηπίων, τα οποία έχουν ως πρωταρχικό στόχο να αλλάξουν τα σεξουαλικά πρότυπα της κοινωνίας (γι αυτό και μεθοδεύεται η εφαρμογή τους σε τέτοιες ηλικίες) και όχι να ενημερώσουν και να προστατεύσουν τα παιδιά όπως παραπλανητικά διακηρύττουν. Εξάλλου οι γονείς έχουν αποκλειστικά και αναφαίρετα το δικαίωμα να διαπαιδαγωγήσουν σεξουαλικά τα παιδιά τους βάσει των αρχών και των αξιών που πρεσβεύουν και όχι το σχολείο το οποίο δεν έχει καμία τέτοια αποστολή. (Άρθρο 16 παρ. 2 Συντάγματος). Παράλληλα, η "ωφέλεια" των παιδιών από τέτοια προγράμματα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης είναι ανεπέρειστη επιστημονικά αφού δεν υπάρχει καμία δημοσιευμένη μελέτη που να αποδεικνύει ότι η πρώιμη ενασχόληση των παιδιών με την σεξουαλικότητα είναι ευεργετική για τη σωματική ή ψυχολογική τους υγεία καθώς και για την κοινωνική - ακαδημαϊκή τους εξέλιξη. Αντίθετα, με βάση την ιατρική επιστήμη από τις τελευταίες περιοχές του ανθρωπίνου εγκεφάλου που ωριμάζουν είναι ο πλαγιοραχιαίος προμετωπιαίος φλοιός ο οποίος βρίσκεται στο μπροστινό μέρος του μετωπιαίου λοβού και είναι η περιοχή που σχετίζεται με τον έλεγχο των παρορμήσεων, την κρίση και τη λήψη αποφάσεων. Επομένως, τα ανήλικα παιδιά δεν έχουν την απαιτούμενη κρίση να διαχειριστούν τέτοια θέματα γι αυτό εξάλλου υφίσταται και ο θεσμός της γονικής μέριμνας (1510 ΑΚ). Δεν δύναμαι δε να παραβλέψω το γεγονός ότι το σχετικό Νομοσχέδιο εσκεμμένα ανακοινώθηκε εν τω μέσω περιόδου απαγόρευσης των κινητοποιήσεων και καταστρατήγησης του συνταγματικώς κατοχυρωμένου δικαιώματός μας του συνέρχεσθαι. ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ να σεβαστείτε τη βούληση των πολιτών όπως επιτάσσει η θεσμική σας θέση!