Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΚΡΥΩΝΙΔΗΣ | 3 Μαΐου 2020, 17:41
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η Κοινωνιολογία συμβάλλει στη διαμόρφωση υπεύθυνων ατόμων καθώς οι μαθητές αποκτούν γνώσεις, κρίση και προβληματισμό γύρω από τα κοινωνικά - πολιτικά ζητήματα της σύγχρονης πραγματικότητας. Πιστεύω ότι είναι λάθος η αντικατάσταση της κοινωνιολογίας ως πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα. Υπάρχει πάντα η δυνατότητα να διδάσκονται και την κοινωνιολογία και τα λατινικά. Είναι πιο σωστό για τους μαθητές ανάλογα με τις σχολές προτίμησης να επιλέγουν και και σε ποιο μάθημα να εξετάζονται. Εναλλακτικά θα πρότεινα την διδασκαλία της Κοινωνιολογίας στη Γ λυκείου γενικής παιδείας και ενδοσχολικά εξεταζόμενο. Επίσης διαφωνώ με την αλλαγή της ονομασίας της ομάδας. Γιατί να λέγεται μόνο ανθρωπιστικών σπουδών; Οι νομικές και κοινωνικές σπουδές που πήγαν; Οι περισσότερες σχολές του 1ου πεδίου σχετίζονται με την κοινωνιολογία, την ανθρωπολογία, την νομική, τις πολιτικές επιστήμες, την ψυχολογία κλπ. όπου τα λατινικά συμμετέχουν ελάχιστα κυρίως ως τεχνική ορολογία όπου αυτή έχει επικρατήσει. Ελπίζω η πολιτική ηγεσία του υπουργείου να επανεξετάσει το ζήτημα πριν ψηφιστεί το νομοσχέδιο. Είναι προς όφελος όλων να ενδυναμωθεί η παρουσία των κοινωνικών επιστημών στο σύγχρονο σχολείο, ιδίως με ένα μάθημα που θα διατρέχει όλη την Δευτεροβάθμια εκπαίδευση με άξονα την πολιτειακή παιδεία και τις κοινωνικές επιστήμες και θα φτάνει στην Γ λυκείου στην Κοινωνιολογία.