Αρχική Εθνική Στρατηγική για την Ανώτατη Εκπαίδευση2. Πτυχία με αντίκρισμα: νέα οργάνωση της μάθησης και των προγραμμάτων σπουδών που διευκολύνουν την κινητικότητα και ενισχύουν τη διεπιστημονικότηταΣχόλιο του χρήστη Θανάσης Σωτηρόπουλος | 9 Ιανουαρίου 2011, 11:19
ενώ θα περίμενε κάποιος ότι ο τομέας διαβούλευσης (πτυχία με αντίκρυσμα) θα προσέλκυε περισσότερους σχολιασμούς, αυτό όχι μόνο δεν συμβαίνει, αλλά τίθεται το ερώτημα γιατί μπήκε τρίτο θέμα; Αν θέλουμε να αντιμετωπίσουμε τον πυρήνα - καρδιά του προβλήματος πρέπει να εξετάσουμε ο καθένας προσωπικά και μετά όλοι συλλογικά την στάση μας απέναντι στην κοινωνία που ζούμε. Κανονικά όσοι είμαστε βολεμένοι θα έπρεπε να τοποθετούμε τον εαυτό μας στη θέση αυτού που θα παραδώσει ''κάτι'' στους νεώτερους, αυτό σημαίνει στοχευμένη δημιουργία και προσφορά σε ανθρώπινο πλαίσιο. Δυστυχώς οι περισσότεροι παρότι ''πετυχημένοι'' δεν αισθάνονται έτσι, και επιζητούν την εξουσία, τη δημοσιότητα, το χρήμα, αφού αυτή η κοινωνία το επιτρέπει ( καλλιέργεια πρωτύπων ). Δυστυχώς (ν.2) η μόνη στόχευση όλων των κοινωνικών ομάδων, ήταν και είναι όπως παρακολουθούμε στο διαδύκτιο, ο αυτονόητος διορισμός στο δημόσιο με πτυχία της πλάκας και κατόπιν ο αυτονόητος μισθός ανεξάρτητα αν τον σέβεται κανείς ή όχι. Δεν ξέρω αν το Αιγαίο έχει αμύθητα πλούτη, εκείνο που ξέρω είναι ότι αυτός που θα τα εκμεταλευτεί, θα εκμεταλευτεί και την νοοτροπία του έλληνα να είναι σε μια παραλία σε ξαπλώστρα να πίνει φραπέ(ελληνική πατέντα κυρίες και κύριοι!)