Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Πάνος Μ. | 3 Μαΐου 2020, 17:46
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Έμφαση στις κλασσικές σπουδές….και ποιοι ακριβώς θα ευνοηθούν από αυτό; Οι επιτυχόντες σε όλες τις φιλολογικές σχολές!! Για τους υπόλοιπους μαθητές που ενδιαφέρονται για τις Κοινωνικές επιστήμες καμία μέριμνα… Προς ενημέρωση ΟΛΩΝ υπάρχουν και αυτοί οι μαθητές, οι οποίοι επιλέγουν την κατεύθυνση των Ανθρωπιστών Σπουδών για να σπουδάσουν Κοινωνιολογία, Ψυχολογία, Πολιτικές επιστήμες κ.ά. (..εκτός βέβαια εάν το συγκεκριμένο πεδίο είναι τσιφλίκι των φιλολόγων!!) Τα Λατινικά με ποιον τρόπο ακριβώς θα τους βοηθήσουν; Με κανέναν!!! Αντίθετα θα μπούνε σε όλες τις παραπάνω σχολές χωρίς κανένα εφόδιο από το σχολείο. Πολύ σωστά θα υπάρχει το δικαίωμα επιλογής στα Μαθηματικά ή την Βιολογία στην ομάδα προσανατολισμού Θετικών σπουδών και Υγείας. Για ποιόν ακριβώς λόγο δεν υπάρχει η δυνατότητα επιλογής Κοινωνιολογίας ή Λατινικών στην ομάδα των Ανθρωπιστικών Σπουδών;; κ. Υπουργέ, με ποιόν τρόπο εξασφαλίζετε την σωστή προετοιμασία των μαθητών που ενδιαφέρονται για τις Κοινωνικές επιστήμες;;