Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Νίκη Παρασκευοπούλου | 3 Μαΐου 2020, 17:45
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προτεινόμενα μέτρα για την ενίσχυση του απαξιωμένου Δημοσίου Σχολείου: Α. Ο βαθμός του Απολυτηρίου Λυκείου να καθορίζεται από τη βαθμολογία και των τριών τάξεων του Λυκείου (με ποσόστωση). Β. Ο βαθμός του απολυτηρίου να προσμετράται σε ποσοστό 50% για τον καθορισμό του βαθμού εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Γ. Στις δύο πρώτες τάξεις του Λυκείου η εκπαίδευση οφείλει να είναι σφαιρική. Όχι ομάδες προσανατολισμού, να προσφέρονται όμως μαθήματα επιλογής. Δ. Μην κοροϊδευόμαστε, η Γ' τάξη είναι αφιερωμένη στις Πανελλήνιες, είναι σαδιστικό να απασχολούμε τα παιδιά με οτιδήποτε άλλο. Θα πρέπει να διδάσκονται μόνο μαθήματα Προσανατολισμού και εννοείται να υπάρχει στο ωρολόγιο Πρόγραμμα Φυσική Αγωγή (ακόμα και μία ώρα κάθε μέρα), Τέχνες, Μουσική, Θέατρο, οτιδήποτε αποφορτίζει τα παιδιά και ΔΕΝ εξετάζεται. Ε. Τα τμήματα της Γ' τάξης θα πρέπει να είναι ολιγομελή (ιδανικά το πολύ μέχρι 12 μαθητές) προκειμένου να παταχθεί η παραπαιδεία. Ζ. Ενδοσχολικές για όσους δεν επιθυμούν ένταξη στη Τριτοβάθμια. Οι υπόλοιποι Πανελλήνιες, ο βαθμός των οποίων θα προσμετράται σε ποσοστό 50% για την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια. Στόχος μας πρέπει να είναι να σταματήσουν οι μαθητές και οι γονείς να βλέπουν το σχολείο ως το περιττό φορτίο που τους εμποδίζει να επικεντρωθούν στα φροντιστήρια.