• Σχόλιο του χρήστη 'Τινα' | 3 Μαΐου 2020, 17:56

    Τα οφέλη και η αναγκαιότητα της πολυγλωσσίας και της εκμάθησης ξένων γλωσσών στις μέρες μας ειναι αναμφισβήτητα. Το Ελληνικό Δημόσιο Σχολείο οφείλει να συμβάλλει ουσιαστικά στην ανάδειξη της σημασίας της για την μετεπειτα εξέλιξη των μαθητών και στη διδασκαλία της. Ιδιαίτερα τούτη τη στιγμή, στους δύσκολους οικονομικά καιρούς που έπονται του CoViD-19, θα ήταν μεγάλη ελάφρυνση για τις οικογένειες αν δινόταν επιτέλους η δυνατότητα να πιστοποιηθούν οι γνώσεις που πήραν οι μαθητές μέσω του δημόσιου σχολείου. Προτείνονται λοιπόν τα παρακάτω: α) Οι μαθητές να έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν την γλώσσα της επιλογής τους (Γερμανικά-Γαλλικά) ανεξάρτητα από τον αριθμό των παιδιών που απαιτούνται για να σχηματιστεί τμήμα. Αυτό προϋποθέτει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ύπαρξη τμημάτων και των δύο γλωσσών σε κάθε σχολείο. β) Εισαγωγή της β΄ξένης γλώσσας από τη Δ’ τάξη του Δημοτικού. γ) Αύξηση κατά μία ώρα της διδασκαλίας στην Ε’ και Στ’ τάξη, δηλ. 3ώρες αντί των 2 που ισχύει. δ)Συνέχιση της ίδιας γλώσσας μέχρικαι την ολοκλήρωση της υποχρεωτικής φοίτησης, δηλ. τέλος του Γυμνασίου. δ)Επαναφορά της τρίωρης διδασκαλίας της σε όλες τις τάξεις του Γυμνασίου,όπως ίσχυε μεχρι το 2004, αλλά δόθηκε, προσωρινά- όπως είχε λεχθεί- λόγω των Ολυμπιακών Αγώνων στη χώρα μας για το μαθήμα της Ολυμπιακής Παιδείας. Η ώρα αυτή, όταν σταματησε πλέον να διδασκεται η Ολυμπιακή Παιδεία, δεν αποδόθηκε ποτέ στη Β Ξ.Γ. όπως θα ήταν το ευλογο και δίκαιο αλλά στον κλάδο ΠΕ02. στ) Σύνδεση της με το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας. Ευχαριστώ.