Αξιότιμη κυρία Υπουργέ,
Θέλω και εγώ να καταθέσω υπέρ της μίας και αδιαίρετης διδακτικής προϋπηρεσίας και να σας γνωστοποιήσω την αδικία που υφίστανται όσοι συνάδελφοι έχουν την ατυχία να ανήκουν σε δύο κλάδους και να έχουν εργαστεί και στους δύο με τις νέες ρυθμίσεις που αποφασίσατε.
Είμαι εκπαιδευτικός Φυσικός και Χημικός με εξειδίκευση, μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή, και διδακτική προϋπηρεσία. Εργάζομαι και φέτος ως αναπληρώτρια Φυσικός και μάλιστα διδάσκω ΚΑΙ Φυσική ΚΑΙ Χημεία.
Αν η εκπαιδευτική προϋπηρεσία κατακερματίζεται ανά κλάδο τότε ποιος θα μου πει ποιον κλάδο από τους δύο (Φυσικό ή Χημικό) θα διαλέξω τον Ιούλιο που θα είναι οι αιτήσεις των αναπληρωτών; Αν δηλώσω και τους 2 κλάδους (Φυσικό και Χημικό) τότε μπορεί τη μία χρονιά να με παίρνουν στον έναν κλάδο (π.χ. Φυσικό) και την άλλη στον άλλο κλάδο (π.χ. Χημικό). Έχω οικογένεια και παιδί και δεν έχω την οικονομική άνεση να πάρω το ρίσκο να δηλώσω ΜΟΝΟ τον 1 κλάδο (π.χ. Φυσικό) καθώς κινδυνεύω να μην εργαστώ καθόλου ενώ αν είχα δηλώσει και τον άλλο κλάδο (π.χ. Χημικό) να είχα προσληφθεί. Το αποτέλεσμα είναι να προσφέρω τις υπηρεσίες μου στην εκπαίδευση και στο κράτος και να κινδυνεύω να βρεθώ ΑΝΕΡΓΗ καθώς θα χτίζω προϋπηρεσία μία στον έναν κλάδο (π.χ. Φυσικό) και μία στον άλλο κλάδο (π.χ. Χημικό) με αποτέλεσμα μονίμως να με περνάνε όσοι συνάδελφοι έχουν δουλέψει το ίδιο χρονικό διάστημα με εμένα αλλά σε έναν κλάδο. Όλοι οι συνάδελφοι θα προσθέτουν προϋπηρεσία στον κλάδο τους και εγώ θα τη μοιράζω σε δύο κλάδους. Συνεπώς όποιος εκπαιδευτικός έχει περισσότερα προσόντα και ανήκει σε δύο κλάδους κινδυνεύει να μείνει άνεργος αν δεν πάρει τώρα μία απόφαση.
Με ποια δεδομένα θα πάρω την απόφαση ποιον κλάδο θα διαλέξω; Θα κοιτάξω τη θέση μου στους νέους προσωρινούς πίνακες της Γενικής Αγωγή και στους δύο κλάδους (π.χ. Φυσικών και Χημικών) και θα υπολογίσω σύμφωνα με τα κενά και τις προσλήψεις που θα κάνετε; Αφού σε αυτούς τους πίνακες υπολογίστηκε η μεταφορά της προϋπηρεσίας από κλάδο σε κλάδο. Άρα η υποτιθέμενη θέση μου δεν θα έχει καμία σχέση με τους πίνακες που θα βγουν με το νέο Νομοσχέδιο που ετοιμάζετε;
Φτάνει πια με τις αλλαγές. Δεν γίνεται εμείς οι αναπληρωτές να είμαστε μονίμως θύματα των περιστάσεων και των συνεχόμενων αλλαγών. Δεν γίνεται να υπηρετούμε την εκπαίδευση, κάνοντας χιλιόμετρα και οργώνοντας τη χώρα και να μην έχουμε δικαιώματα και προοπτική.
Η φετινή μου προϋπηρεσία θα μετρήσει και στους δύο κλάδους μου αφού όταν προσλήφθηκα ίσχυαν άλλες διατάξεις;
Η εκπαιδευτική προϋπηρεσία είναι μία και αδιαίρετη αφού προσφέρεται στις ίδιες Εκπαιδευτικές Δομές. Δεν είμαι λιγότερο Χημικός από άλλον συνάδελφο μου που έχει αθροιστικά την ίδια προϋπηρεσία με μένα στον κλάδο των Χημικών ούτε λιγότερο Φυσικός από εκείνον που έχει την ίδια προϋπηρεσία με μένα στον κλάδο των Φυσικών. Είμαστε όλοι εκπαιδευτικοί και εργαζόμαστε όλοι στις ίδιες Δομές.
Αξιότιμη κυρία Υπουργέ, Θέλω και εγώ να καταθέσω υπέρ της μίας και αδιαίρετης διδακτικής προϋπηρεσίας και να σας γνωστοποιήσω την αδικία που υφίστανται όσοι συνάδελφοι έχουν την ατυχία να ανήκουν σε δύο κλάδους και να έχουν εργαστεί και στους δύο με τις νέες ρυθμίσεις που αποφασίσατε. Είμαι εκπαιδευτικός Φυσικός και Χημικός με εξειδίκευση, μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή, και διδακτική προϋπηρεσία. Εργάζομαι και φέτος ως αναπληρώτρια Φυσικός και μάλιστα διδάσκω ΚΑΙ Φυσική ΚΑΙ Χημεία. Αν η εκπαιδευτική προϋπηρεσία κατακερματίζεται ανά κλάδο τότε ποιος θα μου πει ποιον κλάδο από τους δύο (Φυσικό ή Χημικό) θα διαλέξω τον Ιούλιο που θα είναι οι αιτήσεις των αναπληρωτών; Αν δηλώσω και τους 2 κλάδους (Φυσικό και Χημικό) τότε μπορεί τη μία χρονιά να με παίρνουν στον έναν κλάδο (π.χ. Φυσικό) και την άλλη στον άλλο κλάδο (π.χ. Χημικό). Έχω οικογένεια και παιδί και δεν έχω την οικονομική άνεση να πάρω το ρίσκο να δηλώσω ΜΟΝΟ τον 1 κλάδο (π.χ. Φυσικό) καθώς κινδυνεύω να μην εργαστώ καθόλου ενώ αν είχα δηλώσει και τον άλλο κλάδο (π.χ. Χημικό) να είχα προσληφθεί. Το αποτέλεσμα είναι να προσφέρω τις υπηρεσίες μου στην εκπαίδευση και στο κράτος και να κινδυνεύω να βρεθώ ΑΝΕΡΓΗ καθώς θα χτίζω προϋπηρεσία μία στον έναν κλάδο (π.χ. Φυσικό) και μία στον άλλο κλάδο (π.χ. Χημικό) με αποτέλεσμα μονίμως να με περνάνε όσοι συνάδελφοι έχουν δουλέψει το ίδιο χρονικό διάστημα με εμένα αλλά σε έναν κλάδο. Όλοι οι συνάδελφοι θα προσθέτουν προϋπηρεσία στον κλάδο τους και εγώ θα τη μοιράζω σε δύο κλάδους. Συνεπώς όποιος εκπαιδευτικός έχει περισσότερα προσόντα και ανήκει σε δύο κλάδους κινδυνεύει να μείνει άνεργος αν δεν πάρει τώρα μία απόφαση. Με ποια δεδομένα θα πάρω την απόφαση ποιον κλάδο θα διαλέξω; Θα κοιτάξω τη θέση μου στους νέους προσωρινούς πίνακες της Γενικής Αγωγή και στους δύο κλάδους (π.χ. Φυσικών και Χημικών) και θα υπολογίσω σύμφωνα με τα κενά και τις προσλήψεις που θα κάνετε; Αφού σε αυτούς τους πίνακες υπολογίστηκε η μεταφορά της προϋπηρεσίας από κλάδο σε κλάδο. Άρα η υποτιθέμενη θέση μου δεν θα έχει καμία σχέση με τους πίνακες που θα βγουν με το νέο Νομοσχέδιο που ετοιμάζετε; Φτάνει πια με τις αλλαγές. Δεν γίνεται εμείς οι αναπληρωτές να είμαστε μονίμως θύματα των περιστάσεων και των συνεχόμενων αλλαγών. Δεν γίνεται να υπηρετούμε την εκπαίδευση, κάνοντας χιλιόμετρα και οργώνοντας τη χώρα και να μην έχουμε δικαιώματα και προοπτική. Η φετινή μου προϋπηρεσία θα μετρήσει και στους δύο κλάδους μου αφού όταν προσλήφθηκα ίσχυαν άλλες διατάξεις; Η εκπαιδευτική προϋπηρεσία είναι μία και αδιαίρετη αφού προσφέρεται στις ίδιες Εκπαιδευτικές Δομές. Δεν είμαι λιγότερο Χημικός από άλλον συνάδελφο μου που έχει αθροιστικά την ίδια προϋπηρεσία με μένα στον κλάδο των Χημικών ούτε λιγότερο Φυσικός από εκείνον που έχει την ίδια προϋπηρεσία με μένα στον κλάδο των Φυσικών. Είμαστε όλοι εκπαιδευτικοί και εργαζόμαστε όλοι στις ίδιες Δομές.