Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Κέλλυ | 3 Μαΐου 2020, 17:44
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Απαράδεκτη η κατάργηση του μαθήματος της κοινωνιολογίας από τα εξεταζόμενα μαθήματα!!!Είμαι μητέρα δύο αγοριών που θα ήθελα οπωσδήποτε να διδαχθούν κοινωνιολογία και να μάθουν μέσα από αυτήν .Τα Λατινικά -κακά τα ψέματα- απαιτούν παπαγαλία και είναι μία ξένη στην ουσία γλώσσα.Ενώ η κοινωνιολογία ακουμπάει ευαίσθητες χορδές και θέματα που αφορούν όλους μας...Δημοκρατία, ανισότητες ,κοινωνικές σχέσεις, οικογένεια...ως γιατρός διδάχτηκαν τα Λατινικά στο πανεπιστήμιο και αυτό γιατί χρειαζόταν για την ειδικότητά μου και σας πληροφορώ ότι θυμάμαι ελάχιστα από αυτά και παρά μόνο αυτά που χρησιμοποιω στην κάθε μέρα Ας αφήσουμε λοιπόν στην άκρη την παπαγαλία για τα παιδιά στα σχολεία μας.Ας αφήσουμε λοιπόν στην άκρη την παπαγαλία και ας περάσουμε σε συζητήσεις με νόημα και θέματα που "ανοίξουν" τους ορίζοντές τους!!!