Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Σαπφώ Μ. | 3 Μαΐου 2020, 18:18
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μέσα στις ζοφερές εποχές που ζούμε, η επαναφορά των Λατινικών μοιάζει πραγματικά ένα πολύ χαρμόσυνο νέο. Σαν ιστορικός Τέχνης, μπορώ να επιβεβαιώσω την τεράστια συνεισφορά της λατινικής γλώσσας και λογοτεχνίας στον δυτικοευρωπαϊκό πολιτισμό (π.χ. βλ. την επίδραση του Οβιδίου στην τέχνη και στο θέατρο). Συνεπώς, οι μαθητές δεν πρέπει μόνο να αρκεστούν στη λατινογλωσσία, αλλά και στη ρωμαιογνωσία. Επίσης, η διατήρηση των Λατινικών νστο ΓΕΛ συμβάλλει στο να αντιληφθούν οι μαθητές θέματα όπως η εθνική μας ταυτότητα. Επίσης, όπως είναι γνωστό τοις πάσι, τα γλωσσικά μαθήματα (με τη γραμματική, τη σύνταξη και τη μετάφραση) ενισχύουν τον μαθηματικό τρόπο σκέψης και την κριτική σκέψη, ενώ τα αμιγώς θεωρητικά μαθήματα όχι.