Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΑΜΙΧΑΛΗΣ | 26 Νοεμβρίου 2009, 12:24
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προσωπικά δεν έχω καμία ελπίδα για να αλλάξει τίποτε στην παιδεία για τους κάτωθι λόγους . 1. Παίρνοντας σαν βάση την πρόταση των 27 μέτρων για μείωση της ανεργίας στην ευρωπαική ένωση . 2. Η πρόταση αυτή που προήλθε από σοσιαλιστική κυβέρνηση που εκτός ωραίων θεωριών επί της ουσίας στα 20 χρόνια διακυβέρνησης δεν κατάφερε να ρίξει την ανεργία (στα χαρτιά ) κάτω του 12% και στην ουσία της κάτω από το 25% διατηρώντας την ανεργία των νέων πάνω του 30%. 3. Την μεθοδολογία του ράβε ξύλωνε από την πρώτη μέρα . 4. Την έλειψη "ΠΑΙΔΕΙΑΣ" γενικά . Μία καλή πρόταση ( διότι η ελπίδα πεθαίνει τελευταία και χωρίς οικονομική επιβάρυνση ) θα ήταν να ισχύσει η αξιοκρατία . Οι καλύτεροι επιτέλους ...χωρίς εξαιρέσεις... Και θα θέσω έναν προβληματισμό . Πως γίνεται άλλα σχολειά ( νηπιαγωγία -δημοτικά-γυμνάσια-λύκεια-πανεπιστήμια) λειτουργούν άψογα και άλλα να λειτουργούν με δυσκολία ή μέσα στην μουρμούρα ή και να είναι πρώτα στις καταλήψεις ??? Ελληνικά είναι όλα ,στην ελλάδα με έλληνες εκπαιδευτικούς και με Ελληνικά προβλήματα . Μήπως πρέπει να προσέξουμε λίγο παραπάνω στην επιλογή των διοικήσεων ? Μήπως πρέπει να διαλέγουμε τους καλύτερους ? λέω μήπως ? Μήπως την συνέντευξη πρέπει να την δουλέψουμε λίγο παραπάνω να την κάνουμε καλύτερη μήπως και δει προκοπή αυτό το σχολειό ?? Μήπως θα πρέπει να τους δίνουμε προυπολογισμούς σε όλα ( έργου,αντικειμένου -διαχείρηση ανθρώπινου δυναμικού- διαχείρηση πόρων κ.λ.π κ.λ.π ) και να μας παραδίδουν απολογισμούς πάνω στους οποίους και θα αξιολογούνται ? Μήπως θα πρέπει να δώσουμε κίνητρα στις διοικήσεις οι οποίες να ελέγχονται και να αισθάνονται ότι ο εργοδότης - το κράτος είναι και δίπλα τους αλλά εάν χρειαστεί και απέναντί τους ? Από το 1981 ακούω τα ίδια και τα ίδια " ήμουν νέος και γέρασα " και κλείνω για να μην σας κουράζω Μας λείπει λοιπόν η "ΠΑΙΔΕΙΑ" δεν ξέρουμε ποιοί είμαστε που πάμε τι θέλουμε τι κάνουμε ... Δεν θέλουμε να ξέρουμε να ιεραρχούμε δεν θέλουμε να ξέρουμε να αξιολογούμε δεν θέλουμε να ξέρουμε να επιβραβεύουμε δεν θέλουμε να ξέρουμε να βάζουμε όρια δεν θέλουμε να τονίζουμε αρχές . Εχουμε έναν κουβά ( μιλάω διαχρονικά )και τα έχουμε ρίξει όλα μέσα ( προβλήματα -ανθρώπους -αξίες )και τα ανακατεύουμε πότε πότε έτσι απλώς για να έχουμε λίγο άρωμα θεμάτων και προβλημμάτων παιδείας ή και άλλων έτσι για να διακαιολογούμε και τον μισθό μας . Και κλείνω με το εξής . Τελικά είναι πιο έξυπνοι ( ΑΓΓΛΙΑ-ΓΕΡΜΑΝΙΑ-ΙΤΑΛΙΑ-ΑΜΕΡΙΚΗ κ.λ.π. κ.λ.π. κ.λ.π )από εμάς που και καλά πανεπιστήμια έχουν και που το έχουν κάνει "BIOMHXANIA" υπηρεσιών ? Λέτε να μην υπάρχουν λύσεις ? Δουλειά θέλει πολύ δουλειά ... ( Δείτε έρευνες - σχόλια ΟΛΑΝΔΙΑΣ Κ.Λ.Π ) ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ