Η ανάπτυξη και μάθηση ήπιων δεξιοτήτων φυσικής αγωγής των νηπίων, πρέπει να γίνεται από εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγής και μόνο, ως οι μόνοι που έχουν το απαραίτητο γνωστικό και επιστημονικό υπόβαθρο. Επίσης οι εκπαιδευτικοί φυσικής αγωγής είναι οι μόνοι που μπορούν με ασφαλή και δημιουργικό τρόπο, με ποικίλλες δραστηριότητες, να εισάγουν τη φυσική δραστηριότητα στα παιδιά νηπιακής ηλικίας, έτσι ώστε τα παιδιά να αγαπήσουν την άσκηση και να γίνει δεξιότητα ζωής. Ο καθένας είναι καλύτερος και μπορεί να προσφέρει περισσότερα στο αντικείμενο σπουδών του. Με σεμινάρια μπορεί να υπάρξει επιμόρφωση όχι όμως και βαθιά γνώση ενός αντικειμένου, οπότε τα αποτελέσματα δεν είναι και τα επιθυμητά.
Η ανάπτυξη και μάθηση ήπιων δεξιοτήτων φυσικής αγωγής των νηπίων, πρέπει να γίνεται από εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγής και μόνο, ως οι μόνοι που έχουν το απαραίτητο γνωστικό και επιστημονικό υπόβαθρο. Επίσης οι εκπαιδευτικοί φυσικής αγωγής είναι οι μόνοι που μπορούν με ασφαλή και δημιουργικό τρόπο, με ποικίλλες δραστηριότητες, να εισάγουν τη φυσική δραστηριότητα στα παιδιά νηπιακής ηλικίας, έτσι ώστε τα παιδιά να αγαπήσουν την άσκηση και να γίνει δεξιότητα ζωής. Ο καθένας είναι καλύτερος και μπορεί να προσφέρει περισσότερα στο αντικείμενο σπουδών του. Με σεμινάρια μπορεί να υπάρξει επιμόρφωση όχι όμως και βαθιά γνώση ενός αντικειμένου, οπότε τα αποτελέσματα δεν είναι και τα επιθυμητά.