• Σχόλιο του χρήστη 'Επαμεινώνδας Λ.' | 3 Μαΐου 2020, 18:38

    Αξιότιμη κυρία Υπουργέ, Προφανώς αν θεσπιστεί ένα τέτοιο μέτρο εισαγωγής στο Πρότυπο Λύκειο θα συμβεί και στην Τρίτη Γυμνασίου των Προτύπων Γυμνασίων ότι και στην Τρίτη Λυκείου, οι μαθητές θα κάνουν τις συμβατικές υποχρεώσεις του σχολείου ώστε να έχουν χρόνο να προετοιμαστούν κυρίως για αυτές τις εξετάσεις, όπως θα κάνουν και στο μέλλον για τις Πανελλαδικές. Πρακτικά δύο από τις έξι χρονιές στο Πρότυπο σχολείο με άλλο στόχο, υπολειτουργία των ομίλων,διαγωνισμοί και εθελοντισμός για προγράμματα θα είναι σε δεύτερη μοίρα καθώς το να μη χαθούν οι φιλίες και να χρειαστεί αλλαγή σχολείου από τυχόν αποτυχία έχει μεγαλύτερη βαρύτητα, συνυπολογίζοντας το ψυχολογικό κόστος. Για την αξιολόγηση τους και την εισαγωγή στο διασυνδεδεμένο Λύκειο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τους μέσους όρους Βαθμολογίας μίας ή και τριών τάξεων, συμμετοχές σε διαγωνισμούς, συνολική απόδοση-διαγωγή. Οι τρόποι υπάρχουν, όχι πάλι εξετάσεις, δώστε κίνητρα στα παιδιά που ήδη δουλεύουν σε ψηλούς ρυθμούς. Φροντίστε τα πιο απλά θέματα όπως: να έχουν πληρότητα διδακτικού προσωπικού και υλικού εξοπλισμού. Νοοτροπία και κουλτούρα χρειάζεται να καλλιεργηθεί στα Πρότυπα Γυμνάσια φτιάχνοντας ένα σταθερό κορμό και με προσθήκη και άλλων ικανών μαθητών σε αναλογία 1 προς 3 στα Πρότυπα Λύκεια διευρύνετε την έννοια της Αριστείας. Το διδακτικό προσωπικό και οι μαθητές των προτύπων γυμνασίων θέλουν να βρίσκονται εκεί και ας επιβαρύνονται με παραπάνω υποχρεώσεις. Με εκτίμηση, Επαμεινώνδας Λιάκος