Διαδικασία «ξαφνικού θανάτου» ανάμεσα στο Πρότυπο Γυμνάσιο και στο Πρότυπο Λύκειο.
Αυτό εισάγεται με το παρόν άρθρο, για τα παιδιά που επί 3 χρόνια ανταποκρίνονται στις ιδιαίτερα αυξημένες απαιτήσεις του Προτύπου Γυμνασίου, και αξιολογούνται κάθε χρόνο, κάθε τετράμηνο, κάθε εβδομάδα.
Εισάγεται διαδικασία ξαφνικού θανάτου για όλους! Αυτός που θα αξιολογηθεί από το Πρότυπο Γυμνάσιο και θα προαχθεί με ψηλό βαθμό, ή και με αριστείο από την Γ Γυμνασίου θα αποβληθεί ως ακατάλληλος από την εξεταστική διαδικασία!
Διαδικασίες ξαφνικού θανάτου για όλους ανεξαιρέτως δεν ταιριάζουν σε Πρότυπα Σχολεία, δεν υπάρχουν σε ιδιωτικές επιχειρήσεις, δεν υπάρχουν ούτε σε ποδοσφαιρικά πρωταθλήματα, της Ελλάδας περιλαμβανομένης!
Παρακαλούμε όπως αποσύρεται άμεσα τον προτεινόμενο τρόπο εισαγωγής από το Πρότυπο Γυμνάσιο στο Πρότυπο Λύκειο ως ένα τρόπο αντιπαιδαγωγικό και άδικο, ως ένα τρόπο που θα τραυματίσει και εν δυνάμει «θα βιάσει» παιδικές ψυχές (ακόμα… και αν θα φαίνεται ότι… θα φταίνε τα ίδια τα παιδιά).
Κυρίως όμως γιατί ο τρόπος αυτός ουσιαστικά ακυρώνει και υποβαθμίζει το ίδιο το Πρότυπο Γυμνάσιο, αφού αμφισβητεί το έργο του, το οποίο δεν ξεκινάει και σταματάει σε δύο εξεταζόμενα μαθήματα (και ούτε και πρέπει), αλλά ακόμα αμφισβητεί και τον τρόπο που αυτό αξιολογεί τους μαθητές του.
Γιατί ας αναρωτηθούμε αλήθεια τι λέει το παρόν άρθρο στον πολύ καλό ή στον άριστο μαθητή, στον μαθητή που έδωσε χρόνο και κόπο και στήριξε το πρότυπο Γυμνάσιο, στο μαθητή που συμμετείχε στους ομίλους αριστείας, στο μαθητή που μέσα από τις ευκαιρίες του Πρότυπου Σχολείου διακρίθηκε και αρίστευσε, αλίμονο, σε κάποιο μάθημα εκτός των 2 εξεταζομένων, στο μαθητή που συμμετείχε και εκπροσώπησε επάξια το Πρότυπο Σχολείο σε διαγωνισμούς και συνέδρια;
Τι λέει τελικά το άρθρο αυτό στον μαθητή, τον συνεχώς αξιολογούμενο από το Πρότυπο Γυμνάσιο; Το τεστ δεξιοτήτων το έκανες;
Πόσο ρηχό, μονοδιάστατο, αντιπαιδαγωγικό και άδικο είναι αυτό; Και πόσο θα αλλάξει ο χαρακτήρας του Προτύπου Γυμνασίου από αυτό;
Κυρία Υπουργέ και Κυρία Υφυπουργέ, αναγνωρίζουμε τις καλές προθέσεις σας για τη βελτίωση της παιδείας στη χώρα μας. Πράγματι χρειάζονται περισσότερα πρότυπα σχολεία και πολύ καλώς το υλοποιείτε.
Όμως τα πρότυπα σχολεία δεν είναι τα κτήρια και οι τοίχοι τους. Τα πρότυπα σχολεία είναι οι καθηγητές τους, και κυρίως είναι οι μαθητές τους. Μαθητές που για την εισαγωγή τους στο Πρότυπο Γυμνάσιο κλήθηκαν και ήδη πέρασαν επιτυχώς μια ιδιαίτερα απαιτητική και άκρως ανταγωνιστική εξεταστική διαδικασία.
Με αυτό όμως το άρθρο εισάγεται ένας μηχανισμός που εν δυνάμει θα αδικήσει, τραυματίσει και στιγματίσει αυτούς τους ίδιους μαθητές που το ίδιο το Πρότυπο Γυμνάσιο τους αξιολογεί και τους κρίνει επαρκείς, άριστους και είναι περήφανο για αυτούς.
Διαδικασία «ξαφνικού θανάτου» ανάμεσα στο Πρότυπο Γυμνάσιο και στο Πρότυπο Λύκειο. Αυτό εισάγεται με το παρόν άρθρο, για τα παιδιά που επί 3 χρόνια ανταποκρίνονται στις ιδιαίτερα αυξημένες απαιτήσεις του Προτύπου Γυμνασίου, και αξιολογούνται κάθε χρόνο, κάθε τετράμηνο, κάθε εβδομάδα. Εισάγεται διαδικασία ξαφνικού θανάτου για όλους! Αυτός που θα αξιολογηθεί από το Πρότυπο Γυμνάσιο και θα προαχθεί με ψηλό βαθμό, ή και με αριστείο από την Γ Γυμνασίου θα αποβληθεί ως ακατάλληλος από την εξεταστική διαδικασία! Διαδικασίες ξαφνικού θανάτου για όλους ανεξαιρέτως δεν ταιριάζουν σε Πρότυπα Σχολεία, δεν υπάρχουν σε ιδιωτικές επιχειρήσεις, δεν υπάρχουν ούτε σε ποδοσφαιρικά πρωταθλήματα, της Ελλάδας περιλαμβανομένης! Παρακαλούμε όπως αποσύρεται άμεσα τον προτεινόμενο τρόπο εισαγωγής από το Πρότυπο Γυμνάσιο στο Πρότυπο Λύκειο ως ένα τρόπο αντιπαιδαγωγικό και άδικο, ως ένα τρόπο που θα τραυματίσει και εν δυνάμει «θα βιάσει» παιδικές ψυχές (ακόμα… και αν θα φαίνεται ότι… θα φταίνε τα ίδια τα παιδιά). Κυρίως όμως γιατί ο τρόπος αυτός ουσιαστικά ακυρώνει και υποβαθμίζει το ίδιο το Πρότυπο Γυμνάσιο, αφού αμφισβητεί το έργο του, το οποίο δεν ξεκινάει και σταματάει σε δύο εξεταζόμενα μαθήματα (και ούτε και πρέπει), αλλά ακόμα αμφισβητεί και τον τρόπο που αυτό αξιολογεί τους μαθητές του. Γιατί ας αναρωτηθούμε αλήθεια τι λέει το παρόν άρθρο στον πολύ καλό ή στον άριστο μαθητή, στον μαθητή που έδωσε χρόνο και κόπο και στήριξε το πρότυπο Γυμνάσιο, στο μαθητή που συμμετείχε στους ομίλους αριστείας, στο μαθητή που μέσα από τις ευκαιρίες του Πρότυπου Σχολείου διακρίθηκε και αρίστευσε, αλίμονο, σε κάποιο μάθημα εκτός των 2 εξεταζομένων, στο μαθητή που συμμετείχε και εκπροσώπησε επάξια το Πρότυπο Σχολείο σε διαγωνισμούς και συνέδρια; Τι λέει τελικά το άρθρο αυτό στον μαθητή, τον συνεχώς αξιολογούμενο από το Πρότυπο Γυμνάσιο; Το τεστ δεξιοτήτων το έκανες; Πόσο ρηχό, μονοδιάστατο, αντιπαιδαγωγικό και άδικο είναι αυτό; Και πόσο θα αλλάξει ο χαρακτήρας του Προτύπου Γυμνασίου από αυτό; Κυρία Υπουργέ και Κυρία Υφυπουργέ, αναγνωρίζουμε τις καλές προθέσεις σας για τη βελτίωση της παιδείας στη χώρα μας. Πράγματι χρειάζονται περισσότερα πρότυπα σχολεία και πολύ καλώς το υλοποιείτε. Όμως τα πρότυπα σχολεία δεν είναι τα κτήρια και οι τοίχοι τους. Τα πρότυπα σχολεία είναι οι καθηγητές τους, και κυρίως είναι οι μαθητές τους. Μαθητές που για την εισαγωγή τους στο Πρότυπο Γυμνάσιο κλήθηκαν και ήδη πέρασαν επιτυχώς μια ιδιαίτερα απαιτητική και άκρως ανταγωνιστική εξεταστική διαδικασία. Με αυτό όμως το άρθρο εισάγεται ένας μηχανισμός που εν δυνάμει θα αδικήσει, τραυματίσει και στιγματίσει αυτούς τους ίδιους μαθητές που το ίδιο το Πρότυπο Γυμνάσιο τους αξιολογεί και τους κρίνει επαρκείς, άριστους και είναι περήφανο για αυτούς.