Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Γεωργία | 3 Μαΐου 2020, 18:10
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η κοινωνιολογία είναι το μάθημα που αναπτύσσει την κριτική σκέψη των μαθητών, απαραίτητο εφόδιο για όλους μας. Στο μάθημα αυτό οι μαθητές αποκτούν γνώσεις πάνω σε όλα τα κοινωνικά θέματα, γνώσεις που τους είναι χρήσιμες και για άλλα μαθήματα όπως αυτό της έκθεσης. Η κοινωνιολογία και οι κοινωνικές επιστήμες είναι και αφορούν τα πάντα γύρω μας και πρέπει να ενισχυθούν από το εκπαιδευτικό σύστημα και όχι να υποβαθμιστούν. Επίσης, υπάρχει κατεύθυνση ανθρωπιστικών σπουδών χωρίς κανένα εξεταζόμενο μάθημα αντίστοιχης ανθρωπιστικής επιστήμης; Δεν υπάρχει κάποια λογική σε αυτό. Ακόμα, δε θα ήθελα να υποβάλλω επιχειρήματα υπέρ της κοινωνιολογίας αλλά έναντι των λατινικών αλλά ένα επιχείρημα που πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψιν είναι πως το μάθημα των λατινικών υπάρχει σε συγκεκριμένα ακαδημαϊκα τμήματα ενώ αυτό της κοινωνιολογίας διδάσκεται σε πολλά τμήματα και με διαφορετικό αντικείμενο σπουδών. Έτσι οι μαθητές εξετάζονται σε μάθημα που θα έχει και συνέχεια στις σπουδές τους και όχι σε κάποιο που δε θα χρειαστούν ξανά. Τέλος, ας σεβαστούμε λίγο τους μαθητές μας, δε γίνεται τα εξεταζόμενα μαθήματα να αλλάζουν συνεχώς, τη μία χρονιά έτσι και την επόμενη αλλιώς. Ας λάβουμε υπόψιν το άγχος και τις αγωνίες τους, όλοι έχουμε βρεθεί στη θέση τους.