Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Φ. Κ. | 3 Μαΐου 2020, 18:28
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Εκφράζω την διαφωνία μου για την αντικατάσταση της Κοινωνιολογίας ως εξεταζόμενου μαθήματος. Η Κοινωνιολογία είναι μια ευκαιρία να γίνουν οι μαθητές πολίτες ενός σύγχρονου κόσμου συμμετοχής και αλληλεγγύης. Ένα τέτοιο μάθημα μεταμορφώνει τον άνθρωπο, τον κάνει να σκέφτεται βαθιά, πέρα από τις προκαταλήψεις. Να γνωρίζει τον εαυτό του και τους γύρω του. Να αρχίσει να ενδιαφέρεται για την συμμετοχή του και την ανακάλυψη του κόσμου του. Η πραγματικότητα της διδασκαλίας του μαθήματος, έφερε περισσότερη εκτίμηση και παραδοχή της κοινωνιολογικής σκέψης. Και το πιο σημαντικό είναι η αλλαγή στους μαθητές. Βλέπουν με διαφορετικό τρόπο τον κόσμο. Κατανοούν έννοιες και προβλήματα. Αυξάνεται η κρίση, η φαντασία, η δύναμη και η επιθυμία να συμμετέχουν στην κοινωνία ως σκεπτόμενοι πολίτες. Σε ένα σύγχρονο κόσμο που τα κοινωνικά προβλήματα αυξάνονται, τα παιδιά πρέπει να οπλιστούν με εφόδια που βοηθούν ώστε να δίνουν λύσεις, να συζητούν και να σκέφτονται για την καλυτέρευσή της κοινωνίας. Είναι επίσης μια προετοιμασία για το Πανεπιστήμιο που θα ασχοληθούν με έννοιες των Κοινωνικών Επιστημών.