Πιστεύω πως δεν εντοπίζετε τις παθογένειες του εκπαιδευτικού μας συστήματος συνολικά, αλλά μόνο αποσπασματικά, και μάλιστα μόνο ως προς την οικονομική βιωσιμότητα της παιδείας. Θεωρώ ότι η προσέγγιση αυτή αποτελεί μέγα λάθος, καθώς συνδέει άμεσα το χρήμα με τη γνώση, εκτός κι αν πιστεύετε σαν Υπουργός ότι αυτά συνδέονται...Δεν κάνετε καμία αναφορά στις φοιτητικές παρατάξεις, που χρόνια τώρα συμμετέχουν στην διαπλοκή των πανεπιστημίων. Δεν κάνετε καμία αναφορά στους μηχανισμούς ελέγχου των ενδοπανεπιστημιακών εξετάσεων σε προπτυχιακό,μεταπτυχιακό αλλά και διδακτορικό επίπεδο, όπου βρίθουν οι καταγγελίες στημένων διαγωνισμών.Δεν κάνετε καμία αναφορά στο τι φοιτητές χρειαζόμαστε πια, πώς αυτοί θα οδηγηθούν στις αίθουσες με ενδιαφέρον και πάθος για τις σπουδές τους. Δεν διακρίνω κανένα όραμα, καμία σπίθα και όρεξη στο κείμενο σας. Βλέπω μια γραφειοκρατική πρόταση ενός οικονομολόγου για την αλλαγή στα πανεπιστήμια. Πραγματικά λυπάμαι...
Πιστεύω πως δεν εντοπίζετε τις παθογένειες του εκπαιδευτικού μας συστήματος συνολικά, αλλά μόνο αποσπασματικά, και μάλιστα μόνο ως προς την οικονομική βιωσιμότητα της παιδείας. Θεωρώ ότι η προσέγγιση αυτή αποτελεί μέγα λάθος, καθώς συνδέει άμεσα το χρήμα με τη γνώση, εκτός κι αν πιστεύετε σαν Υπουργός ότι αυτά συνδέονται...Δεν κάνετε καμία αναφορά στις φοιτητικές παρατάξεις, που χρόνια τώρα συμμετέχουν στην διαπλοκή των πανεπιστημίων. Δεν κάνετε καμία αναφορά στους μηχανισμούς ελέγχου των ενδοπανεπιστημιακών εξετάσεων σε προπτυχιακό,μεταπτυχιακό αλλά και διδακτορικό επίπεδο, όπου βρίθουν οι καταγγελίες στημένων διαγωνισμών.Δεν κάνετε καμία αναφορά στο τι φοιτητές χρειαζόμαστε πια, πώς αυτοί θα οδηγηθούν στις αίθουσες με ενδιαφέρον και πάθος για τις σπουδές τους. Δεν διακρίνω κανένα όραμα, καμία σπίθα και όρεξη στο κείμενο σας. Βλέπω μια γραφειοκρατική πρόταση ενός οικονομολόγου για την αλλαγή στα πανεπιστήμια. Πραγματικά λυπάμαι...