Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Μαρία Απ | 3 Μαΐου 2020, 19:20
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
To μάθημα της Κοινωνιολογίας έχει ως στόχο να συμβάλει στην κατανόηση της σύγχρονης κοινωνίας, να προβληματίσει τους μαθητές για όσα συμβαίνουν γύρω τους, κυρίως όμως να αναπτύξει την κριτική τους ικανότητα και να τους παροτρύνει να ενεργοποιηθουν ως αυριανοί πολίτες. Αναφέρω ενδεικτικά κάποια από τα φαινόμενα που η επιστήμη της Κοινωνιολογίας μελετά, όπως είναι αυτό της φτώχειας, της ανεργίας, των κοινωνικών ανισοτήτων, της παιδικής εργασίας, της αποκλίνουσας συμπεριφοράς, της ετερότητας, της προκατάληψης, του ρατσισμού κλπ. Εισάγει έννοιες βασικές για το σύνολο των κοινωνικών, πολιτικών και νομικών σχολών. Πως μπορεί λοιπόν το μάθημα αυτό να μην συμπεριλαμβάνεται στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα. Θεωρώ πως και το σύνολο τον ενστάσεων, σχετικά με την επικείμενη αφαίρεση του μαθήματος της Κοινωνιολογίας απο τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, τόσο απο εκπαιδευτικούς όσο και από μαθητές θα πρέπει να αποτελέσει αντικείμενο προβληματισμού.