Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Αθηνά | 3 Μαΐου 2020, 19:14
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Απαράδεκτη η απουσία της Ευέλικτης Ζώνης από τις τάξεις Ε και ΣΤ. Πρόταση: Να βγει μια ώρα φυσικής και μια ώρα γεωγραφίας και να επαναφερθεί αυτό το πολύτιμο διδακτικό αντικείμενο. Οι λόγοι... σαφείς: Η φυσική που διδάσκεται στο δημοτικό και εισάγει με πειραματικό τρόπο στη γνώση των φυσικών φαινομένων εξαντλείται πολύ εύκολα με δύο ώρες. Η γεωγραφία είναι ένα εξόχως βαρετό μάθημα για τα παιδιά με πολλή ύλη και χωρίς ενδιαφέρον. Η μία ώρα επαρκεί και ιδίως αν αλλάξουν τα βιβλία και αφαιρεθεί ύλη που διδάσκεται στην Δ τάξη, δε θα χρειάζεται η δεύτερη ώρα. Γεωγραφία δεν μαθαίνεται με την αποστήθιση νομών και πρωτευουσών τους....Αυτό δεν άλλαξε από την εποχή που ήμουν εγώ μαθήτρια δηλαδή 40 χρόνια πίσω...!Τα παιδιά χρειάζονται δημιουργικότητα και χρόνο για διασύνδεση διαθεματική των γνώσεων που λαμβάνουν. Αν μάλιστα θα υπάρξουν συνθετικές/δημιουργικές εργασίες στο γυμνάσιο...η ανυπαρξία της Ευέλικτης Ζώνης στις δύο τελευταίες τάξεις του δημοτικού, είναι ολέθρια, εφόσον είναι η βάση για τις συνθετικές και δημιουργικές εργασίες.