Επιφυλάσσομαι για το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο γυμνάσιο και λύκειο και διαφωνώ με τη διδασκαλία του στο δημοτικό και πολύ περισσότερο το νηπιαγωγείο. Είναι ένας πολύ ευαίσθητος τομέας για το σχεδιασμό του οποίου πρέπει να ληφθούν πολύ σοβαρά υπ’ όψιν η εξελικτική ψυχολογία των διαφόρων ηλικιών, ο διαφορετικός ρυθμός ανάπτυξης κάθε παιδιού, το ηθικοπνευματικό οικογενειακό υπόβαθρο, οι θρησκευτικές πεποιθήσεις, η ψυχολογία της μάζας που λειτουργεί αρνητικά στην συλλογική και επίπεδη ψηλάφηση τέτοιων θεμάτων αλλά και το ιδεολογικό και κοσμοθεωρητικό πλαίσιο κάθε διδάσκοντος που θα αναλάβει τη διδασκαλία του. Μεγάλη προσοχή επίσης στους υπεύθυνους φορείς σύνταξης του παρεχόμενου υλικού καθότι αμφιλεγόμενες ομάδες προσπαθούν να διεισδύσουν με αντιπαιδαγωγικό τρόπο και να παρουσιάσουν τη διαφορετικότητα ως κανονικότητα. Άλλωστε για το συγκεκριμένο θέμα γίνονται ήδη αναφορές από τους εκπαιδευτικούς μέσα από τα ποικίλα διδακτικά αντικείμενα με πολύ καλή ανταπόκριση των μαθητών. Δεδομένου λοιπόν ότι τα τελευταία χρόνια με τις διάφορες δράσεις, προγράμματα και διαγωνισμούς που αναλαμβάνουν οι εκπαιδευτικοί στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς δεν προλαβαίνουν να ολοκληρώσουν την ύλη του μαθήματός τους, που είναι και ο βασικός διδακτικός στόχος, θα πρότεινα να εμπλουτιστούν τα ήδη υπάρχοντα μαθήματα με καινοτόμες δράσεις και ανανεωμένο υλικό, ώστε να μην υπάρχει ανάγκη επιπλέον σύστασης χρονοβόρων εργαστηρίων δεξιοτήτων. Αντιτίθεμαι λοιπόν σε μια ακόμη θεματική εβδομάδα με άλλο προσωπείο!
Επιφυλάσσομαι για το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο γυμνάσιο και λύκειο και διαφωνώ με τη διδασκαλία του στο δημοτικό και πολύ περισσότερο το νηπιαγωγείο. Είναι ένας πολύ ευαίσθητος τομέας για το σχεδιασμό του οποίου πρέπει να ληφθούν πολύ σοβαρά υπ’ όψιν η εξελικτική ψυχολογία των διαφόρων ηλικιών, ο διαφορετικός ρυθμός ανάπτυξης κάθε παιδιού, το ηθικοπνευματικό οικογενειακό υπόβαθρο, οι θρησκευτικές πεποιθήσεις, η ψυχολογία της μάζας που λειτουργεί αρνητικά στην συλλογική και επίπεδη ψηλάφηση τέτοιων θεμάτων αλλά και το ιδεολογικό και κοσμοθεωρητικό πλαίσιο κάθε διδάσκοντος που θα αναλάβει τη διδασκαλία του. Μεγάλη προσοχή επίσης στους υπεύθυνους φορείς σύνταξης του παρεχόμενου υλικού καθότι αμφιλεγόμενες ομάδες προσπαθούν να διεισδύσουν με αντιπαιδαγωγικό τρόπο και να παρουσιάσουν τη διαφορετικότητα ως κανονικότητα. Άλλωστε για το συγκεκριμένο θέμα γίνονται ήδη αναφορές από τους εκπαιδευτικούς μέσα από τα ποικίλα διδακτικά αντικείμενα με πολύ καλή ανταπόκριση των μαθητών. Δεδομένου λοιπόν ότι τα τελευταία χρόνια με τις διάφορες δράσεις, προγράμματα και διαγωνισμούς που αναλαμβάνουν οι εκπαιδευτικοί στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς δεν προλαβαίνουν να ολοκληρώσουν την ύλη του μαθήματός τους, που είναι και ο βασικός διδακτικός στόχος, θα πρότεινα να εμπλουτιστούν τα ήδη υπάρχοντα μαθήματα με καινοτόμες δράσεις και ανανεωμένο υλικό, ώστε να μην υπάρχει ανάγκη επιπλέον σύστασης χρονοβόρων εργαστηρίων δεξιοτήτων. Αντιτίθεμαι λοιπόν σε μια ακόμη θεματική εβδομάδα με άλλο προσωπείο!