ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ! ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΜΑΣ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΕΓΩΙΣΜΟ ΤΟΥΣ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΧΩΡΙΣ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΑ ΛΑΘΗ, ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΣΤΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ Σ-Λ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ, ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΔΙΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟ, ΟΥΤΕ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΝ ΚΛΑΣΜΑΤΑ. ΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΕΝΑΣ ΑΡΧΑΡΙΟΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΜΑΘΕΙ. Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΤΟΣΑ ΚΕΝΑ ΠΟΥ ΤΟ ΝΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ "ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΟ" ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ! ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΜΑΣ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΕΓΩΙΣΜΟ ΤΟΥΣ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΧΩΡΙΣ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΑ ΛΑΘΗ, ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΣΤΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ Σ-Λ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ, ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΔΙΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟ, ΟΥΤΕ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΝ ΚΛΑΣΜΑΤΑ. ΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΕΝΑΣ ΑΡΧΑΡΙΟΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΜΑΘΕΙ. Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΤΟΣΑ ΚΕΝΑ ΠΟΥ ΤΟ ΝΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ "ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΟ" ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.