Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Μάνος Ζουμπούλογλου | 3 Μαΐου 2020, 19:55
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώ απαραίτητη τη διατήρηση της κοινωνιολογίας ως πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα για όλους εκείνους τους λόγους που έχουν αναφερθεί σε προηγούμενα σχόλια. Θα μπορούσαν συνυπάρξουν με τα λατινικά, πρόταση που υποστηρίζω κι εγώ. Εκτός από αυτά: - Είναι ακατανόητη παιδαγωγικά η εισαγωγή "κόντρα" μαθήματος. - Η αύξηση των εξεταζόμενων μαθημάτων ενδοσχολικά, σε συνδυασμό με την προσμέτρηση του βαθμού και των τριών τάξεων του Λυκείου και την εισαγωγή της τράπεζας θεμάτων, οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στην ανάγκη για εξωσχολική βοήθεια (=φροντιστήριο) με ότι αυτό συνεπάγεται στον οικονομικό προγραμματισμό κάθε οικογένειας.